לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2003

שיחת טלפון מפחידה!


  כשההורים שלי טסים לחו"ל, אשתי ואני אוהבים להשתלט להם על הבית. יש להם מזגן, YES, אינטרנט מהיר ובכלל כיף לנו שם. לפני שנה בערך, ההורים שלי טסו ואנחנו כהרגלנו בקודש, השתלטנו להם על הבית. בדרך כלל אשתי צופה בטלויזיה ואני משוטט באינטרנט. וכך קרה שהיינו ערים עד שעה מאוד מאוחרת. כשהתכוננו ללכת לישון, בערך ב- 3:30 לפנות בוקר צלצל הטלפון. אני עניתי. על הקו היה קול נשי. -"רציתי לספר לך שהבן שלך עכשיו במרכז המסחרי" היא אמרה. -"יש לך טעות". -"והוא מעשן סמים". -"יש לך טעות" אמרתי בשלווה. -"אל תשקר לייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!" היא צרחה בטלפון.   טרקתי את הטלפון.   אלה היו פחות או יותר הדברים. אשתי שעמדה כמה מטרים ממני שמעה את הצרחה של האישה. זה היה מפחיד ביותר. אני ידעתי שיש לה טעות, או שהיא מסוממת בעצמה, או שהבחור המסומם אמר לה את המספר של ההורים שלי, סתם. הבן שלי היה אז בן שנה והוא היה לידינו ואין לי אחים. אבל, מה שממש מפחיד זה אם אני לא הייתי שם וההורים שלי כן היו, והם היו עונים לטלפון ככה באמצע הלילה- זה היה מפחיד אותם פי כמה וכמה והם היו דואגים לי ומי יודע מה עוד היה קורה.   התלבטתי אם לעשות *42 אבל בסוף ויתרתי על הרעיון. הספיקה לי שיחה אחת עם המטורפת הזאת.  

 

 

הסיפור אמיתי, ומשתתף בתחרות כתיבה נוצרת בנושא פחד ואימה

נכתב על ידי , 16/7/2003 10:44  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/11/2005 21:01



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)