לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

טוב שם טוב


 

מכירים את אחד מהמעברונים לפרסומות של ערוץ 2? זה שבו כמה ציפורים מתקבצות יחד ויוצרות את הסיפרה 2?

עכשיו אפשר לעשות את אותו הדבר עם כל הארבה שהגיע לארץ...





היום צפיתי בטקס מסך הזהב וראיתי איך עינב גלילי וליאור שליין מדקלמים בדיחה שאם כל אחד אחר היה מספר אותה, אולי היא הייתה מצחיקה. המסכנים נראו כאילו ממש לא בא להם להיות בטקס ולא די בהגשה המביכה שלהם, גם הזוכה שהיה אמור לקבל מהם את הפרס, רפי גינת, לא הגיע לאולם.

או אז, הגיח צביקה הדר אל הבמה וכדי להציל אותם מפדיחה, אמר שהוא יקבל את הפרס במקום רפי גינת.

אך משום מה, עינב גלילי הציעה שהיא תיקח במקום רפי גינת את הפרס.

הם החליטו לקחת את הפרס יחד (אבל עינב גלילי לא שיתפה פעולה עם צביקה הדר שלבסוף אמר שהיא תיקח את הפרס עבור רפי גינת כיוון שהם עובדים אצל אותה זכיינית טלוויזיונית).

 

כל הסיפור הזה, הזכיר לי את ימיי כחניך בבני עקיבא, וכיוון שאתמול הייתה שבת ארגון, אסביר לכם למה.

הייתי אז בכיתה ז' או ח' והייתי חניך "מורעל" על בני עקיבא. לא החמצתי אף פעולה ובחודש ארגון הייתה תחרות "החניך המצטיין".

משום מה חשבתי שאני אזכה באותה תחרות, אך למרבה הפלא, מישהו אחר זכה.

כשקראו בשמו, התברר שהוא לא הגיע למפקד שבמוצ"ש ארגון (הזמן שבו הודיעו על המנצח בתחרות) ולכן אמרו את השם הפרטי שלי: "בחור טוב, בא לקחת את הפרס".

מישהו דחף אותי קדימה, ואני התקדמתי אל עבר הבימה.

מזל שהייתה שם המולה. אחרת כולם היו שמים לב לטעות בהבנה שלי...

מסתבר שהם התכוונו לאחיו של הזוכה בפרס החניך המצטיין (שבמקרה יש לו את אותו שם כמו שלי) שיבוא לקחת את הפרס במקום אחיו שנעדר מהטקס.

מזל שהוא הגיע לבימה לפניי...

 





 

להנהלת בני עקיבא יש נטייה לתת את השמות הכי מונפצים לשבט החדש. בכל פעם יש שמועות בקרב השבט החדש וספקולציות שונות לגבי השם החדש. תמיד יש שם יפה ו/או אקטואלי ולצידו שם שלא ברור מה חכמי הנהלת התנועה חשבו בזמן שהם נתנו אותו. אפשר להמר בשקט שהשם המכוער הוא השם שיינתן בסופו של דבר לשבט החדש.

 

איכשהו, תמיד השמועה על השם מגיעה לאוזניי החניכים, שעד הרגע האחרון מקווים ומייחלים שהם לא יקבלו את השם המונפץ ושאולי-אולי הפעם הם באמת יקבלו שם יפה.

ואחרי שהם מקבלים את השם החדש, תמיד אפשר לראות את אלה שבשנה שעברה קיבלו את השם החדש צוחקים על חניכי ה"שבט החדש" שהשם של השבט החדש גרוע מהשם שהם קיבלו בשנה שעברה...

 

אני זוכר שכשאני קיבלתי את "השם החדש", כל השבט קיווה שנקבל את השם "שלהבת", אבל במקום זה קיבלנו את השם "ברמה".

 

לפני לא-יודע-כמה-זמן, קיבל אחד השבטים בבני עקיבא את השם "אלעד". סוף סוף שם יפה! הייתכן מהפך בבני עקיבא?

מסתבר שלא, משום שאמש קיבלו החניכים את השם "אחיה". על מה ולמה? לבני עקיבא הפתרונים.

 

נכתב על ידי , 21/11/2004 23:12  
221 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-16/11/2011 00:44



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)