לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

מה לענות למי שאומר לכם שהשמנתם?


 

היום ראתה אותי מישהי שמכירה אותי, אבל לא ראתה אותי כבר כמה חודשים.

כשהתקרבה אליי, ראיתי שהיא טופחת על הבטן שלה וכאילו מסמנת לי משהו.

חשבתי שאולי רזיתי והיא רוצה להחמיא לי על כך, ולכן שאלתי אותה "מה?".

היא, בתגובה, אמרה לי "אתה תופח מיום ליום".

המום, מהתגובה הלא צפוייה שלה, ועם תשובת ה"תודה רבה" מוכנה מראש, הפטרתי לעברה "תודה רבה" משל הייתה זאת מחמאה וכל אחד המשיך בעיסוקיו.

 

מאוחר יותר, חשבתי על כמה תגובות שהייתי יכול לענות לה ואולי בפעם הבאה אשתמש באחת מהן. גיזרו ושימרו לפעם הבאה שמישהו אומר לכם שהשמנתם:



  1. "תודה רבה". זה מה שעניתי היום. אם למעיר ההערה הייתה כוונה טובה, הרי שהודתם לו על הערתו. ואם לא חשב לפני שהעיר את ההערה, אולי עקיצת ה"תודה רבה" תגרום לו להבין שעדיף להחמיא או לשתוק.
  2. "תודה רבה, גם את (השמנת)". עין תחת עין, השמנה תחת השמנה. גם אם המעירה רזה להחריד, גם היא לא תאהב לשמוע שהיא השמינה וכך החזרתם לה כגמולה והיא תחשוב פעמיים בטרם תעיר לאחרים שהם השמינו.
  3. "באמת?! לא שמתי לב. תודה שהארת את עיניי!". באמת מה היינו עושים ללא ה"נשמה הטובה" הזאת שטורחת להזכיר לנו בכל עת כמה אנחנו שמנים.
  4. "קיוויתי שתשימי לב. עכשיו אני יכול לרזות בשקט". כמאמר השיר 'זה הכל בשבילך...'.
  5. "כן, וגם לא התקלחתי שבועיים. אז מה?".
  6. "אני משמין מנחת".
  7. "אני יודעת שאני שמנה!!! אני בדיוק בדרך להקיא...". תגובת הבולמית. [באדיבות »»»¼«««ƒCinderellaƒ»»»¼«««].
  8. "תגידי, את בהריון או שסתם השמנת בזמן האחרון?". [ע"פ רעיונות של cool26 ושל א'].
  9. "זו לא אשמתי. זו אשמת תאגידי הענק שמשקיעים מליונים בפרסום ובשיווק המוצרים המשמינים שלהם. לא היה לי סיכוי מולם". [יניב]
  10. "לפחות יהיה לי חם בחורף". [יניב]

 

אתם מוזמנים להוסיף משפטים, ואת הטובים אוסיף לקטע.

 

נכתב על ידי , 28/11/2004 18:11  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-1/12/2004 16:05



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)