לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

הטרדה מינית


 

אתמול נסעתי באוטובוס והבחנתי בנערה צעירה, חילונית.

לידה ישבה חברה שלה ומאחוריהן עוד ידיד שלהן.

לפני הנערה ישב נער חרדי עם פאות מסתלסלות, חליפה שחורה וכובע שחור.

הנערה חשבה שזה יהיה מצחיק להקיש באצבעה על הגב של הנער החרדי (כמו שעושים למישהו כשרוצים שיסתובב כדי לשאול אותו משהו), ואז בכל פעם שהחרדי הסתובב כדי לראות מי עשה את זה היא העמידה פני תמימה והסתכלה לכיוון אחר.

החבורה חשבה שזה ממש מצחיק ולכן הנערה חזרה על המעשה מספר פעמים וגם כשהחרדי התרחק ממשענת הכסא והתכופף, היא המשיכה ב"תרגיל" שלה, לשמחת חבריה הצוהלים.

אני לא יודע אם הוא העיר לה או ביקש שתפסיק, אבל היה ברור שהמגע שלה לא נעם לו ואף הטריד אותו.

לדעתי זו הטרדה מינית.

הנערה כפתה על הנער מגע שהוא לא רצה ואף הראה שלא נוח לו עם המגע שלה. אני חושב שזה תופס גם לפי החוק למניעת הטרדה מינית.

אחרי שהנערה ירדה מהאוטובוס הנער חזר לשבת זקוף במקומו, אבל אותי המקרה ממש הרגיז.

הנערה בחרה להתעלל בנער דווקא בגלל היותו חרדי ובשל כך המגע ודאי יטריד אותו יותר מאשר אדם אחר וזה לא בסדר.

חשבתי על זה שאולי הייתי צריך לומר לה משהו, אבל לא הספקתי לפני שהיא ירדה מהאוטובוס.





 

ובעניין אחר, אחרי כמעט שנה וחצי שאני כותב בלוג, סוף סוף פירסמו ציטוט מהבלוג שלי:

 

 

וגם, תראו מה נוי שלחה לי:

 

תודה לכולם 

 

נכתב על ידי , 30/11/2004 12:12  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-22/3/2005 20:57



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)