לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

מה אתה מחפש שם?


 

הדבר הכי כיפי במנוי פרו, לדעתי הוא לראות מה אנשים חיפשו במנועי החיפוש ושבעקבות החיפוש הגיעו לבלוג שלי משם.

מזה כמה חודשים, עידכנתי רשימה של רוב הדברים שאנשים חיפשו תחת הכותרת "חיפשו משהו אחר והגיעו אליי".

 

יש שם חיפושים ממש מטורפים כמו: "ההזמנה לחתונה של קרן ועדלי". מה חשבתם? שאם לא קיבלתם הזמנה בדואר תוכלו להוריד אחת מהאינטרנט ולחגוג עם יקיריכם שרצו לדירה?

 

יש את כל אלה שחיפשו איחולים. "איחולים לחתונה", "איחולים לאירוסין", "ברכות ליום הנישואים", "ברכות ליום האירוסין" "איחולים לברית", לאבא, אחות, יום הולדת- מה לא?

לא שרע לי עם זה- להיפך, ב"ה יש הרבה אירועים משמחים בישראל ולכולם צריך לחבר ברכה. אבל יא עצלנים! תמציאו ברכה בעצמכם! תהיו יצירתיים, ברכה אישית עולה על ברכות סטנדרטיות שמורידים מהרשת.

 

יש כאלה שמחפשים מידע על בוכרים. "אוכל בוכרי", "בוכרי", "ריקוד בוכרי", "בוכרים", "בוכרים מלחמה", "האם אתה גאה להיות בוכרי?". באמת יש שאלון כזה באינטרנט?

 

ויש את אלה שמחפשים מידע על "מבחן IQ". אלה מכניסים לי הכי הרבה כניסות, אני חושב. בייחוד בזמן האחרון אחרי שהיה את "שאלון המבחן של המדינה". בימים שאחרי תכנית הטלוויזיה הנ"ל זה היה כמעט הדבר היחיד שחיפשו. דווקא נחמד לראות את הגיוון בהגדרת המבחן ("מבחן איי קיו", "מבחן איי קיו בעברית", " מבחן של המדינה IQ", "מבחן IQ ברשת", "מבחן IQ באינטרנט" ועוד...) ושלא משנה מה יחפשו, תמיד יגיעו לבלוג שלי.

 

יש את אלה שמחפשים דברי תורה לחתונות ואירועים מהסוג הזה, וכך קרה לא אחת שאנשים הגיעו אליי אחרי שחיפשו אחר "כלב בן יפונה". תודו שאין הרבה בלוגרים שיכולים לומר את זה על הבלוג שלהם :)

 

ויש את הסוטים. שימו לב מה חיפשו בצירוף המילים "אפרת רייטן": "בעירום", "הכוסית", "סקס", "תמונות סקס","תכנית הבוקר אפרת רייטן" וכמובן "תמונות של אפרת רייטן". יש משהו שאני לא יודע עליה? (ברור, אני לא יודע עליה כמעט שום דבר) כי הרבה אנשים (או אותו אחד הרבה פעמים) הקישו את השאילתא הזאת בגוגל.

 

אתם חושבים שזה נגמר בזה? לא ולא! סוטי האינטרנט חיפשו גם: "מופע חשפנות" (אני לא יודע מה המצב היום, אבל פעם הבלוג שלי היה האתר הראשון שעלה כשחיפשו את צמד המילים הנ"ל).

חיפשו גם "סקס חנם", סקס מניאק", "פצצות עירומות", "תמונות סקס", "תמונות סקס מסין", "תמונות סקס של שחקני קולנוע" ו"תמונות עירומות". (למה הם חשבו שהם ימצאו את מבוקשם בבלוג שנקרא "כיפה סרוגה"?).

 

היו גם סוטים שחיפשו "דתיות עירומות" (אם הן עירומות, איך אתה יודע שהן דתיות?), סוטים שחיפשו "סיפורי סקס דתיים", סיפורי סקס נשים בהריון"   ו"סיפורי סקס של דתיות".

 

להבדיל, מישהו חיפש "דברים שאומרים לכלה". (זה לא ברור? אומרים "מזל טוב!").

היו כאלה שחיפשו מידע על "בני עקיבא", "חודש ארגון", "קטעי קישור", ו"בני עקיבא- למה קוראים לכם אחיה?" (באמת למה?).

 

היו הרבה שחיפשו סיפורים על "דייטים לדתיים" ועל זה דווקא יש כאן הרבה סיפורים.

היה מי שחיפש מידע על דת כמו "למה שמים כיפה" וחיפשו גם מידע על "חתונות דתיות" (גם על זה יש כאן סיפורים לרוב).

 

החיפוש "מי רוצה להיות מליונר?" הכניס לי הרבה כניסות פעם והייתה תקופה שהבלוג שלי היה בין הראשונים שעולים אחרי שמבצעים חיפוש שכזה.

 

היה מי שחיפש "נשים מוכות שיר" בגוגל. אני בטוח שזה שיר נפלא :)

 

מישהו חיפש "פסיכולוגית דתיה". שינסה בדוסידייט, למה בגוגל?

 

מישהו חיפש את קורות החיים של רפי גינת וככה הגיע לבלוג שלי (אולי ככה רפי גינת  קיבל את הג'וב בידיעות?).

 

מישהו אחר חיפש "סיכום בני עמון" (תעשה את שיעורי הבית שלך בעצמך).

 

היו עוד הרבה חיפושים מעניינים ומשעשעים, אם אתם רוצים אתם מוזמנים להציץ בהם ברשימה המתאימה.

אבל הכי הכי הצחיק אותי מכל החיפושים היה החיפוש הבא: "שלח וירוס לחבר למה אתה מניאק"? באמת למה?

 

נכתב על ידי , 3/1/2005 16:14  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-12/1/2005 20:01



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)