לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

הלקוח לא תמיד צודק


 

אתמול נסעתי לקניות באחד ממחסני המזון באיזור מגוריי.

ראיתי מודעה בעיתון שאם קונים שם בסום הגבוה מ-100 ש"ח, אז אפשר לקנות מספר מוצרים במחיר מוזל.

אחד מהמוצרים שנמרו שם במחיר מוזל היה חלב של "טרה" שנמכר במחיר 2.49 ש"ח (במקום כ-4 ש"ח). לקחתי 3 שקיות חלב, בחרתי עוד מוצרים וחזרתי הביתה לאחר ששילמתי על הכל.

 

בבית, עברתי על החשבונית ולהפתעתי הרבה חוייבתי בגין 4 שקיות חלב (קניתי רק 3) ועבור כל שקית חוייבתי ב-3.99 במקום 2.49.

סה"כ חוייבתי ב-8.5 ש"ח יותר מדי.

בדרך כלל אני לא חוזר לחנות אם אני מגלה טעות כזאת, אבל אתמול החלטתי לחזור לשם.

 

לקחתי את החשבונית וניגשתי לקופאית הראשית.

הסברתי לה שקניתי רק 3 שקיות ושהקפדתי לקחת דווקא "טרה" בגלל המבצע ושחוייבתי עבור 4 שקיות שלא כדין.

הקופאית הסכימה לזכות אותי מיד עבור שקית אחת, אך משום מה לא האמינה שבאמת קניתי "טרה" ולא "תנובה".

היא בדקה לפי הקוד והקוד היה של "תנובה". אמרתי לה שזה לא מוכיח שום דבר כי אולי הקופאי פשוט רשם קוד של חלב מהזיכרון (או שאולי יש לו כפתור מיוחד של חלב).

הקופאי שהזדמן לשם אמר שהוא לא זוכר קודים.

וכך עמדתי מולה רבע שעה. היא ניסתה לשנע אותי שלקחתי חלב "תנובה" ואילו אני התעקשתי שלקחתי "טרה".

באמצע עבר שם מישהו עם עגלה עמוסה בקניות. היא תיאה לו את המקרה בקצרה והוא פסק שלקחתי "תנובה".

"הנה, גם האחראי עליי אמר...". זה האחראי עלייך? אחד הלקוחות? טוווווב.

אמרתי לה שלא באתי כל הדרך חזרה לחנות סתם והיא התעקשה שאראה לה את השקיות שקניתי.

 

בסוף, רגע לפני שפרצנו בבכי, הצעתי לקופאית להתקשר לאשתי ולשאול אותה מה קניתי ומה הקוד שעל שקיות החלב.

הקופאית ניאותה להצעתי והתאכזבה לשמוע מאשתי בטלפון שאכן קניתי 3 שקיות של "טרה".

לו רק הייתה מאמינה לי מלכתחילה!

מעניין שהיא האמינה לי מיד שקניתי רק 3 שקיות חלב אבל מיאנה להאמין שקניתי "טרה" ולא "תנובה".

בסוף היא נתנה לי זיכוי והשתמשתי בו מיד. אני לא יודע אם אחזור לשם שוב. יצאתי משם בהרגשה ממש לא טובה, למרות שצדקתי.

מעניין שהסופר הזה קיבל כבר שנתיים ברציפות את אות "העסק הנבחר" מטעם העיתון המקומי. נכון, זול שם, אבל להיות עסק נבחר דורש קצת יותר ממחירים נמוכים.

צריך לדעת גם מתי הלקוח צודק ולא להתווכח איתו בכל מחיר. בטח שלא כשהמחיר הוא 8.5 ש"ח והסיכוי שיותר הם לא יראו את אותו לקוח, כי יותר הוא לא יקנה שם.

 

נכתב על ידי , 11/1/2005 20:04  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-27/2/2005 00:45



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)