לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

מזל טוב


 

נולד לי בן הבוקר!

הוא שוקל 3.5 ק"ג ובינתיים נראה לי שהוא דומה לשני אחיו הגדולים.

כולם (כל מי שידע שאשתי בהריון, שזה לא כולל אתכם, קוראיי הנאמנים- סליחה על כך ) חשבו שאשתי תלד בת. אני מניח שהם יותר קיוו שזה מה שהיא תלד משום שהם רצו שנקרא לבת על שם הסבתא שנפטרה לפני כמה חודשים, אבל כאמור נולד לנו בן .

אתמול בצהריים אשתי חשה בצירים חזקים במיוחד והחלטנו שנשאיר את הילדים בבית של ההורים של אשתי ומשם נמשיך לבית החולים.

כשהגענו לבית שלהם, אמא של אשתי שכנעה אותה להשאר עוד קצת, לאכול ארוחת ערב ורק אז לנסוע לבית החולים. אני רציתי לנסוע מיד לבית החולים כי כבר עברו כמה שעות מאז הפעם הראשונה שאשתי אמרה לי שהיא רוצה לנסוע לשם, אבל אשתי השתכנעה וכך מצאנו את עצמנו יוצאים מהבית של הוריה רק כעבור 4 שעות (!).

כנראה שכולנו חשבנו שמדובר באזעקת שווא.

 

כשהגענו לבית החולים, הרופאה שבדקה את אשתי אמרה שאשתי עדיין לא בלידה ועמדה לשחרר אותנו ואמרה שהיא תבדוק אותנו שעתיים לאחר הבדיקה הראשונה ואם שום דבר לא ישתנה אז היא תשחרר אותנו הביתה.

אלא שלאחר שעתיים היא החליטה לשלוח אותנו לחדר לידה להפתעתנו הרבה (אפילו האחיות היו מופתעות) במקום לשלוח אותנו הביתה.

 

רק בבוקר אשתי ילדה. היא אמרה שהלידה עצמה הייתה ממש קלה (מלבד ההמתנה מורטת העצבים ששיגעה אותי).

 

צילמתי כמה תמונות של התינוק, אבל בטעות מחקתי אותן . לא נורא, אני עוד אצלם הרבה תמונות אחרות .

 

אהרן ממש מתרגש מזה שיש לו עוד אח תינוק וכבר רוצה לנסוע לבית חולים לבקר את אמא שלו ואת אחיו החדש. אני אקח אותו לשם מאוחר יותר.

 

עדיין לא החלטנו איך לקרוא לבננו החדש, אז אם יש למישהו רעיון לשם יפה, אשמח לשמוע (אחרי הלידה הקודמת של אשתי, אפילו נתנו לתינוק את אחד מהשמות שהוצעו כאן). 

 

נכתב על ידי , 25/1/2005 13:44  
156 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של alchemist ב-7/4/2005 13:46



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)