לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

כמעט הרגו אותי היום


 
היום נסעתי לי לתומי באחד מכבישי הארץ. בעודי נוסע, שמתי לב למשאית צבאית משמאלי שנכנסה לנתיב שלי מבלי לאותת ומבלי לשים לב שהיא כמעט עלתה על האוטו המשפחתי שבו נהגתי.
בלמתי וצפרתי בו- זמנית ומנעתי את ההתנגשות עם הנהג הצבאי הסורר.
המשכתי לנסוע אחריו עוד כמה מטרים ואז הייתה לי הזדמנות לעקוף אותו.
תוך כדי עקיפה החלטתי "ללמד אותו לקח" וצפרתי צפירה ארוכה כדי להזכיר לו שהוא כמעט דרס אותי למוות.
חשבתי שאחרי שאעקוף אותו לא אראה אותו עוד לעולם ושאלחץ על דוושת הגז ואעלם אל עבר הלא נודע.
אלא שמיד אחרי שעקפתי אותו, ועדיין הייתי בנתיב השמאלי לנהג המשאית, הגעתי לצומת והרמזור התחלף לאדום...
עצרתי את המכונית וסמוך אליי עצר נהג המשאית.
פחדתי. חשבתי שהוא יצעק עליי ואולי גם אני עליו, ושאסביר לו שהוא נוהג כמו מטורף ו"מי בכלל נתן לו רשיון צבאי", אבל הוא עצר רק קצת מאחורי כך שהחלון שלו (שבלאו הכי היה גבוה משלי) היה סמוך לחלון האחורי שלי.
לא החלפנו צעקות. אפילו לא מבטים. כשהרמזור התחלף לירוק נסעתי משם מהר ככל שיכולתי ודהרתי אל עבר הלא נודע.
 
נכתב על ידי , 15/8/2003 01:40  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלאכים ושדים ב-16/4/2009 23:19



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)