לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

קצרים


 

הברית התקיימה היום באחד מאולמות האירועים בפתח תקווה. אני בחרתי את האולם. זו הייתה הרגשה שונה ללכת לכל האולמות לבד כדי לחפש מקום מתאים לקיים בו ברית.

מבחינתי היה אפשר לקיים את הברית גם בבית כנסת ולכן חשבתי שזה לא יהיה יעיל במיוחד אם אני אלך לבדי לחפש אולם.

אך אשתי הייתה אחרי לידה ולא יכלה ללכת איתי לחפש. ידעתי גם שלה חשוב בדיוק מה יגישו לאכול ואילו לי זה לא ממש היה משנה (גבר, נו).

גיליתי על עצמי שאני יודע להתמקח על מחירים והאולם שבחרתי היה מעולה (כל האורחים אמרו) וגם הצלחתי להוריד את המחיר שבעל האולם ביקש באופן משמעותי.

גם האוכל היה טעים ובכלל כל מי שהגיע נהנה שם.

השם שנתנו לתינוק הוא אריאל.


משום מה נשים אחרי לידה מדברות בפתיחות על נושאים שבחיים לא הייתי חולם לדבר איתן עליהם. לא לפני הלידה ובטח שלא אחרי הלידה (ואני לא מתכוון לאשתי).


למה כולם חושבים שאם קראתי לשני הבנים הראשונים שלי בשמות שמתחילים באות אל"ף, אז אין ספק שגם לבן השלישי אקרא בשם שמתחיל באות אל"ף? (מה שבאמת קרה בסוף).

ובכלל, מה זה העניין הזה לקרוא לכל הילדים בשמות שמתחילים באותה אות? אין בזה שום דבר מיוחד.


יש אנשים מבוגרים שמתנהגים לעיתים בצורה ילדותית שאפילו ילדים היו מתביישים בהתנהגות שלהם.


רק בגלל שהתינוק נולד בט"ו בשבט, לא מחייב את הוריו לקרוא לו בשם של עץ.


בשבת, הזמנתי את כל בית הכנסת ל"שלום זכר" (באים לנחם את התינוק ששכח את כל התורה כשנולד ואוכלים כיבוד קל ובעיקר גרגירי חומוס המכונים "ארבס"). היות ואף אחד לא מכיר אותי שם, הגבאי שאל אותי אם אני חתן של מישהו. אמרתי לו שלא. הוא שאל אם אני בן של מישהו. אמרתי לו שלא.

הוא הודיע בכל זאת על ה"שלום זכר" וחשבתי שזה יהיה ממש מצחיק אם מישהו באמת יגיע (כי אף אחד שם לא מכיר אותי). בסוף הגיעו כמה שכנים שהכירו אותי עוד קודם.


אלעד (בני בן השנה וארבעה חודשים), מתחיל להתרגל לרעיון שיש לו אח חדש. בכל פעם שהוא שומע אותו בוכה, הוא רץ ללול שלו ומנדנד את הלול כדי להרגיע את התינוק :)


ולסיום, תמונה של אריאל שצילמתי לפני כמה ימים:

נכתב על ידי , 1/2/2005 22:04  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-13/2/2005 16:01



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)