לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

לא ברור


 

משהו מאוד לא ברור קורה כאן.

בעבודה החדשה שלי (זוכרים שבחטיבה הקודמת שבה עבדתי המליצו עליי לסמנכ"ל והוא קיבל אותי לחטיבה שלו בתור מנהל פרוייקט?) אני עובד תחת שני אנשים: הסמנכ"ל ועוד מישהו חיצוני שהוא מס' 1 בארץ בתחום שלו (את זה אני יודע עוד מלפני כן כי הפנו אותי אליו כשחיפשתי עבודה, אבל אז הוא אמר שאין לו שומדבר בשבילי).

אני לא עובד מהמשרד, אלא מהבית. הם נתנו לי את האפשרות לעבוד שם, אבל אמרו לי שאין להם עמדת מחשב לתת לי ולכן כדאי שאעבוד מהבית או שאתחלק עם מישהי במחשב שלה (מתי שהיא לא נמצאת- היא סטודנטית).

אז החלטתי לעבוד מהבית.

 

בבית קשה מאוד לעבוד בגלל כל הסחות הדעת, אבל איכשהו הסתדרתי עם זה וכל כמה זמן הייתי שולח לבוסים את מה שעשיתי והם היו אמרוים להחזיר לי תשובה והנחיות כדי שאוכל להמשיך לעבוד.

כמו כן, הייתי איתם בקשר טלפוני פעם-פעמיים בשבוע (בעיקר עם העובד החיצוני) ובכל פעם שאלתי אם יש דברים שאוכל לעשות בינתיים (בזמן שהם עוברים על מה שעשיתי).

הפעם האחרונה ששלחתי להם חומר, הייתה יום לפני שאריאל נולד. בימים אחרי שהוא נולד, הייתי עסוק ולכן הסתדר לי שהם לא חוזרים אליי.

כשבוע לאחר ששלחתי את האימייל אליהם ולא שמעתי מהם לום, התקשרתי לאותו אחד שהוא מס' 1 בתחומו, ושאלתי אם הם קיבלו את החומר.

או אז התברר לי שהסמנכ"ל בכלל בחו"ל ולכן לא ראה את האימייל שלי עדיין. ושכשהוא יחזור, הם ידברו איתי. בינתיים אין לי מה לעשות.

המצב הזה די מרגיז כי אני עובד לפי שעה ואם אני לא עובד, אני לא מקבל שכר.

 

בשבוע שעבר קיבלתי אימייל מהסמנכ"ל שבו הוא איחל לי מזל טוב על הבן (יפה מצידו) ובנוסף כתב שעשיתי עבודה מצויינת.

שמחתי, אך לא שמעתי מהם לאן להתקדם בעבודה.

התקשרתי לעובד החיצוני (שם בדוי "גידי"), ושוב שאלתי מה קורה.

גידי ענה שעכשיו יש מישהי חדשה שאישהו תהיה מעורבת בפרוייקט ואחרי שהוא ידבר עם הסמנ"ל ואיתה, הוא יחזור אליי.

 

הוא לא חזר אליי, ובמקום זה, קיבלתי טלפון מהמזכירה של הסמנ"ל.

היא אמרה לי שהסמנכ"ל רוצה להיפש עימי כדי לסכם את העבודה (כי סיימתי את חלקי בפרוייקט, לדבריה).

אמרתי לה שלא סיימתי את הפרוייקט ולפי הבנתי אני המנהל של הפרוייקט (כך הסמנכ"ל אמר לי) ונשאר עוד מה לעשות.

"תדבר על זה איתו בפגישה שלכם" היא אמרה וקבעה לנו פגישה לשבוע הבא.

 

בכלל לא מוצא חן בעיני מה שקורה שם. לא אהבתי את הרעיון של לעבוד מהבית (מה, סמנכ"ל החברה הגדולה לא יכול לסדר לי עמדת מחשב שם?), לא אהבתי את ההמתנות הארוכות עד שקיבלתי את התשובה שלהם ואני לא אוהב את מה שקורה עכשיו.

אני חושב שמה שקורה עשיו זה שנתנו לעובדת החדשה לנהל את הפרוייקט שלי מאחורי גבי ושהם מסתפקים במה שעשיתי עד כה (שהוא לא הרבה ואין לי הזדמנות להוכיח את עצמי מעבר למה שעשיתי).

 

בחטיבה הקודמת הכל היה שונה והייתי מאוד שמח, אבל בחטיבה הזאת... פחות. בכל אופן, נראה מה יהיה בפגישה בשבוע הבא. אני לא אופטימי לגביה (למרות שיכול להיות שפתאום תהיינה עבודות נוספות עבורי). הייתי עד עכשיו בתקופת נסיון ולמרות שהוא כתב שעשיתי עבודה מצויינת, אני חושב שלא עמדתי בנסיון.


שימו לב, שיש עוד קטע מתחת לקטע הזה שבטעות לא שלחתי לכם עדכון עליו.

 

 

נכתב על ידי , 8/2/2005 13:26  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-20/3/2005 21:37



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)