לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

אתה יודע איך קוראים לי?


 

בבית של ההורים של אשתי ישב איש בעל פנים מוכרות ולימד את גיסי את טעמי המקרא לקראת הבר מצווה שלו.

התיישבתי במרחק מה מהם כשלפתע שאל אותי האיש אם אני יודע מי הוא.

אני שונא ששואלים אותי שאלות כאלה. אלה שאלות ששואלים ילדים קטנים וגם אותם זה בטח מעצבן.

חשבתי שאני יודע איך קוראים לו, אבל לא רציתי להסתכן ולומר שם שאני לא 100% בטוח ששייך לאיש ולכן העמדתי פני תם ושאלתי את אהרן, בני בן השלוש וחצי אם הוא יודע איך קוראים לאיש (כאילו שהאיש כיוון את השאלה לאהרן מההתחלה).

אהרן השיב שהוא לא יודע, אבל אז התקיל אותי ואמר: "אבא איך קוראים לו?".

אני, שלא רציתי לצאת פראייר, אמרתי לו שישאל את האיש איך קוראים לו, אבל אהרן ניצל את עובדת היותו ילד בן שלוש וחצי ורק אמר "אני מתבייש" וככה החזיר את הכדור אליי.

האיש ישב בצד, חייך, ולא אמר מילה.

"אל תתבייש, הוא מאוד נחמד", אמרתי בקול כדי שהאיש יבין שכדאי לו לגלות לנו את שמו.

אבל האיש רק המשיך לחייך.

"אבא, איך קוראים לו?".

בשלב זה הבנתי שאין בכוונת האיש לגלות לנו את שמו ושהוא מעדיף לראות אותי מתפתל מאשר לענות לבן שלי על שאלתו. אני לא רציתי לשאול אותו איך קוראים לו כי זה לא נעים להודות שאני לא זוכר איך קוראים לו. אולי הוא יעלב מכך? הרי אנשים אוהבים שזוכרים מי הם.

מצד שני, אם הוא שאל, כנראה שמגיע לו שאענה לו שאני לא זוכר איך קוראים לו (אם לא נוח לך עם התשובה- אל תשאל).

 

בסוף ברחתי לחדר אחר ושאלתי גיס אחר איך קוראים לאיש.

"יעקב".

בדיוק כמו שחשבתי.

 

נכתב על ידי , 20/2/2005 22:29  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האח הגדול ב-3/3/2005 18:01



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)