לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

אוירון


 
בראש השנה לקחתי את הבן הבכור שלי איתי לבית הכנסת כדי שישמע את תקיעות השופר.
אבא שלי אוהב לשבת בשורה השניה של ביה"כ (כשבדרך כלל השורה הראשונה ריקה) וכך קורה שבראש השנה אני מוצא את עצמי כל התפילה פנים אל מול פנים עם רב בית הכנסת (משום שהכיסא שלו פונה אל הקהל- כמו מורה בכיתה. אף פעם לא הבנתי למה הרב לא יכול להתפלל לאותו כיוון כמו כולם, והוא חייב לפנות לקהל). בתפילה ההיא הרב לא היה, אבל הושבתי את הבן שלי לצידי ונתתי לו ספר עם תמונות לקרוא. כל התפילה הייתי בלחץ מזה שאולי הוא יחליט לדבר או לבכות, אבל הוא דווקא הפתיע אותי לטובה וישב בשקט, חוץ מכמה פעמים שהכריז בקולי קולות "אוירון" כשראה תמונה של אוירון בספר שלו, דווקא בתפילת העמידה, כשכל בית הכנסת עומד בדממה ומנסה להתכוון בתפילה.
אחרי זה האחיין שלי הוציא אותו כדי לשחק והכנסתי אותו רק כדי שישמע את תקיעת השופר.
באחת מהפעמים שהכנסתי אותו, הוא עלה על הבימה ונעמד ליד הבעל תוקע (זה שתוקע בשופר).
כשהגבאי אמר "תקיעה" לבעל התוקע, פתאום נשמע קול קטן ממרגלות הבעל תוקע שחזר אחריו ואמר "תקיעה".
ניחשתם נכון, זה היה הבן שלי.
הגבאי סימן לי להוציא אותו משם ומהר, דבר שלא הצלחתי לעשות בקלות משום שהוא מחה על כך בקולי קולות.
אחרי זה אשתי כבר לקחה את הילדים הביתה ורווח לי על כך.




אתמול הצלחתי לצום את כל הצום בפעם הראשונה בחיי! (מי שלא יודע למה לא הצלחתי עד היום, שידפדף אחורה בבלוג, או שלנצח יישאר בסקרנותו.
אנא, אל תרשמו לי מזל טוב בתגובות. תודה.
 
 
נכתב על ידי , 30/9/2003 13:38  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Life of my own ב-29/8/2004 18:28



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)