כזכור לכם, לפני כמה ימים קניתי מספר מוצרים ב"קריסטל עודפים".
הזמנו הובלה של הדברים להיום, ובחנות הבטיחו ליצור איתנו קשר כדי לתאם את שעת ההובלה להיום.
מאחר והם לא עמדו בהבטחתם ליצור עימי קשר, התקשרתי אני אליהם בכדי לברר באיזו שעה בדיוק יגיע המוביל עם המוצרים שרכשתי.
האשה שענתה לי מהעבר השני של הקו מסרה לי את הטלפון של המוביל ואמרה לי לשוחח איתו ישירות על כך.
בשעה 10:00 התקשרתי אליו והוא אמר לי שהוא יגיע אחרי הצהריים. ביקשתי שעה מדוייקת, שכן ההובלה אינה לבית שאני גר בו כעת, אלא לבית הבא שלי והוא נמצא בעיר אחרת.
המוביל אמר לי להתקשר אליו שוב בשעה 15:00 ואז הוא יתן לי שעה מדוייקת.
הייתי צריך לנסוע לבית בכל מקרה בבוקר ולכן נשארתי באיזור עד 15:00 מתוך הנחה שסמוך לשעה 15:00 ההובלה תגיע.
בשעה 15:00 התקשרתי אליו שוב והפעם הוא אמר שהוא יגיע רק ב-18:00.
אשתי ממש לא אהבה את זה ואמרה לו שיבוא ביום אחר כי אנחנו לא נחכה לו עד 18:00. הם כבר סיכמו על יום אחר, אבל אני שכנעתי את אשתי שנחכה לו מכל מיני סיבות.
אז שוב יצרנו איתו קשר וסיכמנו שיבוא ב-18:00.
ב-18:20 הוא אמר שיבוא ב-19:30.
ב-19:00 הוא הציע שיבוא ביום אחר ואני רק אמרתי לו "אתה צוחק עליי?".
ולבסוף הוא הגיע כמה דקות לפני 20:00.
היו לו תירוצים וסיפורים בלי סוף, על כמות ההובלות הרבה שיש לו "ועוד בערב חג" ושמישהו שקבע איתו לא הגיע ועוד כהנה וכהנה.
אני אמרתי לו שאין בעיה, רק שיגיד מההתחלה שהוא יגיע ב-20:00 בערב ולא כפי שאמר לי בתחילה, שיגיע אחה"צ.
שילמתי לו את עלות ההובלה (200 ש"ח, שזה הרבה להובלת מוצרים ללא הרכבה), אבל הרגשתי שאולי הייתי צריך לומר לו שבגלל שמשך אותנו לא מגיע לו הכסף (לא אמרתי לו כלום על זה בסוף).
ממש כעסנו עליו וניסיתי לתפוס את "קריסטל" בטלפון ולהתלונן עליו, אך הם לא ענו כשהתקשרתי.
זה כל כך מרגיז והייתם חושבים שלמדנו משהו מהפעם הקודמת שהמובילים שלנו משכו אותנו, אבל אנחנו פראיירים, כנראה...