לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2003

חתונה דומה לשקית "מתוק וקל"


 

לפני כמעט שנתיים חבר טוב שלי התחתן.

גם הוא "מתוק" כמוני ;-) ולכן, בערב חתונתו נתתי לו מכתב שבו דימיתי חתונה לשקית "מתוק וקל". המכתב לפניכם (השמות הושמטו).




 

חתונה דומה מאוד לשקית "מתוק וקל".

איך? אתה בוודאי שואל. ובכן אני אסביר לך.

כמו הממתיק, גם החתונה היא צירוף של הרבה רגשות מלאכותיים... סתאאאאאם!

הנה ההסבר שחשבתי עליו ממש ערב חתונתך:

ראשית כל, השקית לבנה, מה עוד לבן?

נכון! קירות של בית חולים!!!

אבל לא לכך התכוונתי. שמלת הכלה אף היא לבנה, וכבר התחלנו ברגל ימין.

בא נעבור לכיתוב שעל השקית. "מתוק וקל".

אירוע משמח כמו חתונה בדרך כלל מתוק. אני בטוח שהחתונה שלך ושל **** תהיה מתוקה במיוחד וזאת גם משום שמדובר בחתן מתוק במיוחד...

החלק השני של הסיסמה "מתוק וקל" כולל את המילה "קל". הגמרא אומרת שאין חופה בליויכוח כלשהו ולכן אוכל רק לאחל לך שזה באמת יהיה קל. ודע לך (שכל רועה ורועה יש לו ניגון מיוחד משלו- ר' נחמן מברסלב.) שזה באמת קל. כן, כן, אני יודע, צריך לשבור כוס ולזכור כל מיני משפטים, אבל זהו בסך הכל. אחר כך רוקדים הרבה ונהנים. יש מעט חתנים שמצליחים להגיב קצת אוכל וגם נהנים מהארוחה בחתונתם (אבל אל תבנה על זה).

על שקית ה"מתוק וקל" מתנוססת גם המילה "זהב" באותיות גדולות. ובכן, ראה זה פלא, וגם אתה, ***, תצטרך להיפרד מטבעת זהב שרכשת בכספך הפרטי ולענוד אותה על אצבעה של ****. אין לך מה לחשוש מטקס קטן וצנוע זה. בסה"כ עיניהם של כל המוזמנים שלך ושל ****  יהיו נשואות אליך ויעקבו אחרי כל צעד ושעל שלך, כל שממש אין לך ממה לחשוש.

"זהב" מזכיר לי גם תכשיטים. תכשיטים מזכירים לי מתנות. מתנות זה כנראה מה שתקבלו (ועם קצת מזל- הרבה מתנות). ואולי-  אולי יתמזל מזלכם וחלק מהמתנות יכילו זהב! (עצתי אליך- אל תבנה על זה).

יש כאלה שלא נותנים מתנה ובמקום מתנה, משלשלים לתוך התיבה מעטפה. היזהר ממעטפות. בימינו יש הרבה מעטפות שמכילות אבקה לבנה, ממש כמו שקית של "מתוק וקל", אלא שבמקום ממתיק מלאכותי, האבקה היא למעשה אנתרקס קטלני. לכן, היזהר ואל תפתח מעטפות מאנשים שאתה לא מכיר!

והכי חשוב שהחתונה שלך באמת תהיה מתוקה וקלה!


סבבי Take it easy סבבי 






הכרחתי אותו לקרוא את המכתב לפני החופה. לפני חודש בערך, הוא הזכיר לי אותו ואמר שהוא עדיין שמור אצלו. השבוע מצאתי עותק של המכתב בבית של ההורים שלי והחלטתי לשתף אתכם בו.


 

נכתב על ידי , 14/10/2003 12:42  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חבר ותיק ב-7/12/2006 07:57



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)