לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

מחיר שאסור לפרסם


במקומונים הרבים אני רואה הרבה מודעות של רהיטים, מוצרי חשמל ועוד ובחלק גדול מהמודעות מופיעים מחירים של חלק מהמוצרים.

כוונת המפרסם, היא להראות שהמוצרים שבחנות שלו זולים במיוחד ושכדאי לבוא לשם לקנות.

אלא, שמשום מה, מפרסמים רבים מעדיפים לצרף תמונה של מוצר מסויים, נניח שולחן, ובמקום מחיר, כתוב: "במחיר שאסור לפרסם!".

תמיד עניין אותי למה אסור להם לפרסם את המחיר והאם גם כשאבוא לחנות ואשאל את המוכר כמה עולה השולחן הוא ישיב לי: "אה, השולחן הזה? המחיר לא לפרסום" וכך אני לעולם לא אדע כמה עולה השולחן.

 

כשאני רואה מודעות כאלה, שבהם המחיר הוא "לא לפרסום", אני לרוב לא הולך לבקר בחנות כדי לברר מהו אותו מחיר מיוחד. אם המוכרים חושבים שעל ידי גירוי הקונים בסיסמאות כגון "במחיר מיוחד" או "במחיר שאסור לפרסם" הקונים יבואו לקנות מתוך סקרנות, אז הריני מודיע כאן קבל עם ובלוג שאני, כלקוח, לא אבוא לבדוק.

מה יש? למה אי אפשר לכתוב מראש את המחיר? אם זה כזה מחיר מדהים- תכתבו מה הוא!

האם המוכרים באמת חושבים שיותר אנשים יבואו אם יבטיחו להם מחיר שאסור לפרסם?

אני, באופן אישי אבוא אם אני אדע מראש מה המחיר, ואם הוא באמת נמוך יש יותר סיכוי שאקנה מאשר אם רק יבטיחו לי שזה "מחיר מיוחד". כל מחיר הוא מיוחד. גם אני :)


בשבוע שעבר שוחררו 7 בנות עברייניות, כולן קטינות בנות 12-14 ממאסר של 36 יום בכלא.

הפשע המתועב של הילדות היה שהן חסמו כבישים בהפגנות נגד ההתנתקות.

אנשים שהפגינו איתן באותה הפגנה קיבלו עונש מופחת.

מנהלים שהואשמו בריגול בפרשת הסוס הטרויאני- קיבלו פחות.

נערים שזייפו שטרות כסף- קיבלו פחות.

אבל הנערות (הילדות) האלה, לא עברו עבירות קלות. הן פשעו באמת! הן חסמו כביש!

בגלל זה נתנו להן עונש של 36 ימים בכלא, בחלק מהזמן הן הופרדו אחת מהשניה כדי "שלא יעודדו אחת את השניה".

להזכירכם, מדובר בילדות בנות 12.

לא ברור מה קורה במדינה הזאת. כשעובדי תע"ש הפגינו וחסמו כביש- לא עשו להם שום דבר, אבל ילדות בנות 12 זה כבר סכנה לציבור ולכן חובה לשים אותן מאחורי סורג ובריח. נו, באמת.


אני דווקא מתנגד לחסימת כבישים כדי לעורר הזדהות.

אני חושב שאם אני אעצבן מישהו ואפריע לו בדרך, זה לא יגרום לו להזדהות איתי. אלא רק יעצבן אותו יותר ולא יגרום לו לרצות לעזור ולתמוך בי.

 

הפגנה כמו זאת שהייתה היום, שבה הפגינו בצידי הכבישים היא יותר לרוחי.

את הנוכחות של המפגינים רואים ואפשר לעצור בצד ולהביע הזדהות איתם וזה לא צריך לשבש את המדינה.

בכלל, כל ההכוונה הזאת ללכת להפגנה מתוך כוונה להיעצר ואז לנסות להקשות על החוקרים במידת האפשר: לא להביא תעודת זהות, לא להזדהות ובכלל להביא "ערכת מעצר" להפגנה מתוך ידיעה שכנראה שנשתמש בה במעצר מיד אחרי ההפגנה, ממש לא נראה לי.

ההפגנה שהייתה היום אורגנה ע"י מועצת  יש"ע ואילו ההפגנות חוסמות הכבישים אורגנו על ידי מישהו אחר, פנאטי יותר.

כשראיתי מודעות על ההפגנות המתקרבות (זו של היום וזו של יום רביעי), אפילו לא שקלתי ללכת להפגנה של יום רביעי.

להפגנה שהייתה היום בצידי הדרך, חשבתי ללכת, אבל היות ולא היה לי רכב, ביליתי עם ילדיי אותה שעה בגן השעשועים.

 

נכתב על ידי , 27/6/2005 22:34  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים ב-25/8/2005 14:48



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)