לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

חולה סכרת ללא אישור לאינסולין


שמעתם פעם על חולה סכרת ללא אישור לאינסולין?

מסתבר שיש אחד כזה. אני.

 

לפני חודשים רבים (אבל בשנה האחרונה), מסרו לי בבית המרקחת כי אין לי אישור לקבל את האינסולין שלי מכיוון שהוא מיוחד ועולה יותר מאיסנולין רגיל וכדי לקבל את האישור עליי לקבל מכתב המלצה מהרופא המטפל שיישלח למינהלה של קופת החולים ורק אז יאשרו לי לקנות את האינסולין.

 

ביקשתי הרופא שיכתוב מכתב והוא שלח למינהלה את המכתב באמצעות פקס.

כעבור זמן קצר, שוב אמרו לי בקופת החולים שאין לי אישור לאינסולין.

כשאמתי להם שהרופא שלח אותו, הם אמרו שכדאי שאקח ממנו מכתב נוסף ואביא להם אותו ידנית.

וכך עשיתי.

 

הזמן עבר, וקיבלתי את האינסולין בכל חודש ללא שום בעיה.

עד לשבועות האחרונים, שבהם הרוקחת אמרה שאין לי אישור לאינסולין. היא הסכימה לתת לי 2 קופסאות (במקום 3) ואמרה שאדאג לאישור.

 

היום שוב נכנסתי לבית מרקחת (אחר, שקרוב אלי לבית ומנהגים אלי יפה שם) וביררתי עם הרוקחת איזה אישור הם צריכים בדיוק.

היא בדקה ואמרה שמעולם לא היה לי אישור לקבל אינסולין(!).

אמרתי לה שזה לא יכול להיות, שהרי אני מקבל את האינסולין הזה כבר כמה שנים.

היא אמרה שקיבלתי את האינסולין, אבל רק לאחרונה הם קיבלו הוראות לא לתת את התרופה ללא אישור ושגם קודם לכן הייתי צריך אישור, אך הם נתנו לי את התרופות גם ללא אישור.

 

אמרתי לה שנתתי באופן אישי את המכתב במשרד הקופ"ח וגם זה היה אחרי שהרופא שלח להם מכתב אחד בפקס.

היא הציעה לבוא איתי ביום ראשון למשרד וששנינו נברר יחד מה קרה לאישור שלי (יפה מאוד מצידה! ).

היא אמרה גם, שהאישור הוא לא לכל החיים, אלא רק לתקופה מסויימת אך לי מעולם לא היה אישור.

מיותר לציין כמה התרופה הזאת חשובה לבריאותי ושנתנו לי תרופה יקרה יותר כי היא יעילה יותר עבורי.

 

זה ממש מעצבן שאני צריך לעבור שוב את כל הבירוקרטיה בקופת החולים (כבר כתבתי על זה הרבה, מי שממש מתעניין שילך לחפש) ובסוף עוד יתברר שהמינהלה לא תהיה מוכנה לאשר לי את התרופה היקרה מסיבה כזאת או אחרת (כסף, איזו סיבה אחרת יכולה להיות?).

המשך יבוא...


עדכון 11.7.05:

קיבלתי את האישור לאינסולין.

נכתב על ידי , 1/7/2005 12:53  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;יין ב-11/7/2005 13:00



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)