לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2003

אנחנו עדיין כאן בשבילך


 

לפני כשבועיים הלכתי לקופת חולים כדי לקבל טופס 17 והם שלחו אותי לרופא (אלה תמצית הדברים, את הסיפור המלא תוכלו לקרוא כאן).

להלן המשך הדברים, נכון לרגע כתיבת השורות:

ביקשתי מהרופא הפניה לבדיקות דם, ממש כפי שנתבקשתי לעשות על ידי הפקידה מקופת החולים. הוא חשב שלא יקבלו בקשה רטרואקטיבית, אבל נתן לי הפנייה.

ניגשתי עם ההפניה לקופת החולים והזכרתי להם את הסיפור.

אך הפקידות שם אמרו שכדי לקבל אישור לבדיקות דם, הן צריכות להעלות את ההפניה למנהלה ורק שם יחליטו אם לאפשר לי לעשות בדיקות דם (שכזכור, כבר נלקחו ממני).

הזכרתי לפקידות שבפעם הקודמת שהייתי שם, אמרו לי רק להביא הפניה מרופא והן אמרו, "כן, זה לבדיקת רופא, בדיקות דם אתה צריך לעבור בקופה ואת זה רק המנהלה מאשרת".

התשובה תגיע מהמנהלה רק בעוד שבוע.

עזבתי בכעס את קופת החולים ושמתי פעמיי לבית החולים, שם היה לי תור לרופא.

סיפרתי לפקידה שם את הסיפור עם הקופת חולים והיא "הרגיעה אותי" שכדאי מאוד שיאשרו לי את הבדיקות כי אם לא אני אאלץ לשלם עבור הבדיקות.

"כמה הן עולות?"

"1,000 ש"ח".

בלעתי את רוקי.

כשנכנסתי לרופא, סיפרתי גם לו את הסיפור והוא הוסיף שמן למדורה כשאמר שקופת החולים גם לא מבצעת את כל הבדיקות.

"אז מה אפשר לעשות?" שאלתי.

"שום דבר".

דיברתי אחרי זה עם הפקידה הראשית והיא אמרה שאם המנהלה לא תאשר לי את הבדיקות, אז שאקח טופס "לבדיקת רופא" עבור אותו תאריך והיא תנסה להעביר אותו (בתקווה שבגלל שזו תקופת מעבר יקבלו את זה).

עכשיו נותר רק לחכות ולראות מה תחליט המנהלה.

המשך יבוא...

נכתב על ידי , 6/11/2003 14:16  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-9/11/2003 02:18



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)