לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

יש לי ביטחון בכישלון של שרון


בשבוע שעבר נתפס חבר הכנסת יחיאל חזן במצלמת האבטחה לאחר שלקח את מערכת ההצבעה הישנה ממחסן הכנסת, זו שבאמצעותה הוא הצביע גם בשם חברתו לסיעה ענבל גבריאלי בהצבעות של הכנסת, כשענבל גבריאלי בכלל לא נכחה בהצבעה.

הוא טען הפעם להגנתו שהוא לקח רק את הפאנלים ואילו המוח של המערכת נשאר במחסן, וגם זה אחרי ששיקר בפה מלא ואמר שבכלל לא היה במחסן. רק לאחר שהוכיחו לו שהוא צולם במצלמת האבטחה, הוא הודה שהיה שם, אבל לא לקח את המוח. על זה אפשר לומר בחיוך כי הוא אכן לא לקח איתו את המוח...

אגב, זו לא הפעם הראשונה שאני מזכיר את ח"כ יחיאל חזן בבלוג שלי. הפעם הקודמת הייתה כשהוא עלה להר הבית כדי לעורר פרובוקציות והוכיח שלמעשה, הוא לא יודע יותר מדי על הר הבית או על בית המקדש בבוחן קצר שערכו לו המראיינים ובו נחל כישלון צורב.

מי שפיספס את הקטע ההוא (רובכם עדיין לא קראתם כאן), מוזמן לעיין בו שוב.

 


אשתי: אהרן, מה תרצה לאכול?

אהרן: ספגטי.

אשתי: אבל יש לנו רק קצת ספגטי (מראה לו את השקית).

אהרן: אז תערבבי את זה עם פסטה.

אשתי: אני אחשוב על זה.

אהרן (אחרי הרהור קל): ה' אומר לך כן. אני שומע שה' אומר לך כן.

אשתי: בסדר (מתמוגגת).

אהרן: ה' זה הקדוש ברוך הוא.

 


אריק שרון פרש מהליכוד והקים מפלגה חדשה.

כמה "מפתיע" שתוך 24 שעות ממתי ש"חשב על כך לראשונה", כבר הצטרפו אליו כל כך הרבה חברי כנסת.

אני מסכים איתו שכשכל הסיעה שלו נגדו אין לו כל כך מה לחפש בליכוד. ובעצם, אריק שרון כבר מזמן לא ליכודניק.

הוא יקים עכשיו מפלגה של אנשים שכולם רק יאמרו "אמן" אחרי כל מה שיעשה ואף אחד מהם לא ינסה לעצור אותו.

ואחרי שהוא ייפול, או יעזוב את הפוליטיקה, המפלגה החדשה הזאת תתפרק, כי בלעדיו אין להם כלום.

הסקרים מנבאים לו ניצחון סוחף עם המפלגה החדשה שלו, אבל אני מתנחם בעובדה שהסוקרים לא שאלו אותי כשביצעו את הסקר, ואם היו שואלים אותי, הייתי מבטיח להם שלא אצביע למפלגת שרון החדשה ואני בטוח שהמוני האנשים שהבטיחו כי לא ישכחו את גירוש גוש קטיף, אכן יזכרו לשרון שבזכות הקול שגנב מהם במירמה (שהרי כשהתמודד מול מצנע הוא זכה בקולותיהם של מצביעיו בזכות זה שמצנע הבטיח לעשות את מה ששרון עשה לבסוף ואילו שרון גרם לכולם להאמין שאצלו זה לא יקרה), הוא גירש את תושבי גוש קטיף מבתיהם.

ועכשיו הוא מבטיח שלא תהיה עוד התנתקות. איך אפשר להאמין לו אחרי שהבטיח שיישאר בליכוד והבטיח לשמוע למשאל עם?

אגב, הוא השאיר את הליכוד בגרעון של 47 מליון ₪, בעוד שכמפלגה חדשה הוא יקבל יותר מ-9 מליון ₪ מהמדינה...

אני מאחל לאריאל שרון שייכשל בבחירות ויראה שהעם לא איתו, ממש כמו שלא היה מאחוריו בגירוש גוש קטיף.

 


השבוע סוף סוף קנינו אוטו.

נכתב על ידי , 23/11/2005 18:38  
164 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר-דמע ב-5/12/2005 09:48



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)