לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

מועדון ה-100


בשקט בשקט ובלי שאף אחד שם לב, התגנב לכאן המבקר ה-100,000!

אני ממש שמח שיותר ממאה אלף אנשים קראו בבלוג שלי ותוהה ביני לבין עצמי, מה הסיכויים שמישהו ממכריי הקרובים קרא כאן ולא ידע שזה אני.

בכל אופן, כמיטב המסורת, הנה תמונת צילום המסך שצילמתי אחרי שראיתי שמחסום ה-100,000 נשבר:

תודה לכל מי שהתמיד וקרא, אני זוכר את כולכם (ואתם יודעים זאת).


 

ומעניין לעניין באותו עניין.

עמית, סטודנט לתקשורת ועיתונאות באוניברסיטה העברית, פנה אלי בבקשה להשתתף במחקר אודות הבלוגים כקהילה וירטואלית.

הוא ביקש שהבלוג שלי ישמש כמקרה מבחן בעבודת הסמינריון שלו ושהוא יפנה אליכם, המגיבים, באמצעות המייל וישאל אתכם שאלות על דפוסי קריאת הבלוגים שלכם (או משהו כזה).

בקיצור, הוא רוצה לדעת האם יש כאן (בבלוג) תחושה של קהילה.

בנוסף, הוא ביקש שכל אחד ממכם יענה על השאלון הזה.

פרטים נוספים אפשר לקבל בבלוג שלו, או בפנייה ישירה אליו במייל.


עדכון של עמית לגבי המחקר 4.1.06, 16:22:

"הגשתי כבר את הסמינריון היום..

אשמח לשתף בתוצאות המחקר, כנראה שאפרסם אותן בשבוע הקרב בבלוג של המחקר, אם תרצה לשמוע פרטים נוספים אשמח לספק לך.
חומזה, שמחתי לגלות שהבלוגרים בישרא פשוט שמחים לעזור, ואף אחד לא נרתע מההצקות שלי, אם יש דבר אחד שאני מצטער עליו זה שלא התחלתי את המחקר מוקדם יותר (נזכרתי להתחיל ששה ימים לפני ההגשה) כי אז המחקר היה הרבה יותר מקיף ומעניין, אבל לא בוכים על חלב...
שוב המון תודה על שיתוף הפעולה, הרבה גולשים ממשיכים לענות על השאלון מה שגורם לי להתפתות להמשיך ולבחון את התוצאות גם בעתיד (אולי מחקר המשך...) כך שלא יזיק אם הפוסט שלך יישאר, אני בטוח שקוראים רבים שיראו אותו ימלאו את השאלון (עד עכשיו בארבעה ימים, יותר מ-300 איש ענו על השאלון) ואולי אצליח למצוא לכך שימוש נוסף.
שוב תודה,
עמית"
נכתב על ידי , 3/1/2006 17:59  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-19/1/2006 17:57



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)