לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

קטע מדהים


 

שמתם לב שלקטעים הכי לא מובנים שאנשים כותבים יש את התגובות הכי טובות?

יש אנשים שכותבים שירים ופואמות. כישרון- אין להם בגרוש. הקטע אפילו לא מובן, אבל התגובות, אח, התגובות: "קטע מדהים, נפלא מהמם! (בדרך כלל מלווה בהרבה סימני קריאה)".

כאילו כל אחד נהפך לשלמה ארצי ליום אחד.

שמעתי קטע כזה ברדיו היום. מישהי הקדישה חמשיר לבעלה האהוב והשדרנית הקריאה אותו בשיא הרגש בדיוק כמו שצריך לקרוא קטע מהסוג הזה.

ואני חשבתי: "כאילו, מה?!".

אני יכול לכתוב קטע לא מובן גם כן. לא מאמינים לי? הנה, אני ממציא עכשיו משהו:

 

הימים עוברים

והשיירה חולפת

ימים יגידו

איך שהנשמה דואבת

רואים אנחנו

מה שאמרו כולם

זהו  טבעו

של העולם.

 

אלה היו סתם גיבובי מילים שצירפתי יחדיו בכמה שניות. אילו זה היה מפורסם כאן או במקום אחר כפוסט, אנשים היו מגיבים ואומרים "עמוק" ומנסים לנתח את מה שכתוב. אבל האמת העגומה היא שאין שום דבר מאחורי השיר הזה. אין משמעויות נסתרות, אין דיכאון נסתר החפץ להתפרץ מעבר לשורות השיר. יש רק צירופי מילים שחלקם מתחרז עם האחרות.

 

אני לא אומר שכל השירים הם כאלה. חלילה וחס. קראתי שירים עצומים שהביעו הרבה מעבר למילים הבודדות שהיו כתובות על הדף.

כל מה שאני אומר הוא שלפעמים אני לא מבין את גדולתו של השיר (או הקטע) ושכל שיר (או קטע) שיקריאו אותו בקצב הנכון, יקבל מימד של רצינות ויופי שאולי לא קיימים בו.

ואולי בעצם אני הקטן שלא מבין בדברים גדולים?

 

נכתב על ידי , 9/1/2004 00:33  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איילה ב-27/7/2006 14:55



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)