לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2006

חילול כבוד המשפחה


אלעד כועס על אהרן:

"אהרן, מה עשית?!".

ואז מיד בקול מתקתק אלעד אומר לאהרן: "תביא אחד...".


אין גבול לחוצפה של אנשים. כשהם ממהרים, שום דבר לא יעצור בעדם.

אתמול הייתי בסופר וחיכיתי בשקט לתורי בקופה. הוצאתי את כל המוצרים מהעגלה והנחתי אותם על המסוע (כך זה נקרא?)- הדבר הזה שעליו שמים את המוצרים כדי שהקופאית תעביר אותם בקופה. העגלה הייתה מאחורי ואני המתנתי בסבלנות שהאיש שלפניי יסיים לשלם כדי שהקופאית תתחיל להעביר את המוצרים שלי.

פתאום הרגשתי שמשהו דוחף אותי על האיש שלפניי.

התקדמתי קצת, אך עדיין הרגשתי דחיפות.

מסתבר שהאישה שהייתה אחרי בתור דחפה את העגלה שלי עוד ועוד עד שנדחקתי אל המעבר הראשי של הקופות- ואיתי גם האיש שלפני.

רציתי לומר לה "סליחה, גברת, את דוחפת!", אבל לפני שהספקתי, היא כבר ביקשה מהקופאית "תעשי לי את זה" בהתכוונה שהקופאית תעביר את מוצריה לפניי.

הייתי כל כך המום מהחוצפה שלה וכבר התכוננתי למחות על כך שהיא מנסה לעקוף בתור ועוד בגסות, אלא שאז הקופאית סירבה ושלחה אותה לקופה אחרת.

האישה המשיכה לדחוף אותי עם העגלה שלי וצעקה מהיכן שעמדה לקופאית בקופה הסמוכה "את יכולה לעשות לי את זה?".

בלי בושה.


 

השבוע אירע עוד רצח על רקע "חילול כבוד המשפחה".

בדרך כלל, כשמדובר על רצח שכזה, הוא מגיע אחרי שבת המשפחה עשתה מה שעשתה עם גברים מסוימים וזה לא לרוח המשפחה אז הם רוצחים אותה.

אני לא מבין. רצח נותן לכם יותר כבוד?

מה הם חושבים לעצמם? שאחר כך הם יגיעו לכלא, וכל האסירים ישאלו: "על מה מוסא יושב?" ואז מישהו יענה: "הוא רצח את אחותו כי היא חיללה את כבוד המשפחה" ואז כולם במקהלה יאמרו "פשש איזה גבר!"?

 

נכתב על ידי , 28/1/2006 19:18  
87 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-18/2/2006 21:20



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)