לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2004

הטרמפ שהבריז


 

הבן שלי הולך לגן במרחק 15-20 דקות מהבית שלנו בהליכה. כל בוקר אנחנו צועדים לגן ביחד. פעם אשתי לוקחת אותו ופעם אני.

יש בגן ילדה אחת שהיא חברה מאוד טובה של הבן שלי וגם אמא שלה חברה טובה של אשתי.

לפעמים אשתי קובעת איתה שהיא (החברה) תסיע את כולם לגן וכך תיחסך ההליכה במזג אוויר לא נעים עבורנו.

וכך היה גם הבוקר.

אשתי התקשרה אל חברתה, שאמרה שהיא יוצאת "בעוד 5 דקות" והן קבעו לנסוע יחד.

אשתי והבן שלי יצאו בזמן המיועד (יתכן והם התעכבו עוד דקה-שתיים) וחיכו לחברתה של אשתי. וחיכו. אבל החברה לא הגיעה.

בחוץ היה קר ואחרי המתנה ארוכה, אשתי חזרה הביתה ואמרה לי שהחברה לא הגיעה.

היא התקשרה לבית החברה כדי לבדוק אם היא יצאה מהבית, ובעלה בישר לה שהיא יצאה כבר לגן.

אשתי כעסה. "היא לא יכלה לחכות לנו 2 דקות? היא לא חיכתה בכלל".

אני כעסתי עוד יותר. החברה הזאת הבריזה לי כבר בעבר. בפעם הראשונה שהבריזה, היא תירצה את ההברזה בכך ש"ממש מיהרה באותו בוקר".

אמרתי לאשתי להתקשר אליה ולשאול אותה מדוע לא חיכתה לנו הבוקר, אבל אשתי סירבה. היא אמרה שמתישהו היא תשאל אותה לפשר ההברזה, אבל לא היום. היום היא לא רוצה לדבר איתה.

 

אני יודע שהחברה הזאת לא חייבת לנו שום דבר ובעצם היא עושה לנו טובה שהיא נותנת לנו טרמפ. אני מאוד מעריך אותה על הטרמפים הרבים שנתנה לנו.

יחד עם זאת, זה מרגיז. מרגיז ומכעיס.

גם הם צעדו בקור, גם הבן שלי פיספס את ארוחת הבוקר בגן, וגם בדרך כלל הגננות מעירות להורה שמאחר להביא את הילד לגן. זה לא נעים.

הפתרון הוא כנראה לא להסתמך עליה בשביל טרמפים יותר. אולי גם לקנות אוטו (כרגע אין לנו כסף לאוטו). מתי נלמד את הלקח שאי אפשר לסמוך עליה בשביל טרמפ?

 



 

נכתב על ידי , 25/1/2004 15:24  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-27/1/2004 19:11



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)