לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

יום ההתרמה לסכרת נעורים


היום, בנוסף ל"יום המשפחה", היה גם יום ההתרמה הארצי לאגודה לסכרת נעורים.

הפרסומות שלהם תמיד הרגיזו אותי. פעם הייתה להם פרסומת שאמרה משהו בסגנון "סיגל צריכה 1,203,332 זריקות כדי לחיות" ומעולם לא אהבתי את הפרסומת ההיא.

 

השנה, הפרסומות שלהם היו בסגנון דומה, כאשר ספרו את מספר בדיקות הדם שכל חולה סכרת צריך לעשות: "7 בדיקות ביום.. 200 בדיקות בחודש..." (אם עושים 7 בדיקות ביום, אז מגיעים ליותר מ-200 בדיקות בחודש, אלא אם כן מדובר על חודש פברואר).

וזה מה שמרגיז אותי בפרסומת הזאת. ותיכף אסביר.

 

אני נוהג למדוד סוכר 7 פעמים ביום בדרך כלל. פעם חשבתי שזה הרבה, אבל נוכחתי לדעת שזה הכרחי ולכן אני מודד "הרבה". לפי הפרסומת זה הסטנדרט.

אם תבדקו באתרים שונים שמסבירים על סכרת, תראו שבדרך כלל סוכרתיים מודדים 6 פעמים ביום.

 

אם כן, ודאי תבינו את הפתעתי, כשבתחילת החודש, בבית המרקחת של קופת החולים סירבו לתת לי יותר מ-150 מקלוני בדיקות דם לחודש. לא עזרו הסברים על כך שאני תמיד מקבל יותר מקלוני בדיקה וגם המרשם הרפואי לא שיכנע את הרוקחת.

היא הודיעה חגיגית שאם אני רוצה יותר מקלוני בדיקה, עלי להמציא אישור מיוחד לכך.

 

אז אני שואל אתכם, איך הם יכולים מצד אחד לומר שכל סוכרתי מודד 7 פעמים ביום, ומצד שני לומר שהם מוכנים לספק לי מקלונים רק עבור פחות מ-5 בדיקות ליום (וזה עוד לפני שזורקים לפח את המקלונים הפגומים שיש לפעמים באריזה ואי אפשר למדוד סוכר באמצעותם)?

 

ןזה מה שמרגיז. כשהם מנסים לגייס כספים אז אין בעיה להיות "לארג'ים", אבל כשצריך לתת שירות לסוכרתי, פתאום הכל נהיה מוגבל.

נכתב על ידי , 28/2/2006 23:16  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנטזיונרית קריזיונרית ב-5/3/2006 20:57



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)