לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

הזמנה רשמית


אחרי שב-2003 נפגשנו במסיבת יום ההולדת של פונץ' בננה, ב-2004 נסענו לניו יורק בחסות נוי וב-2005 השתתפנו יחד בתכנית "סוף הדרך", הגיע הזמן למפגש נוסף שלא יהיה באמת.

 

בחודש הבא יתקיים שוב המפגש השנתי המסורתי בבלוג שלי, הלא זה "המפגש שלא יהיה 2006". מי שעדיין לא יודע במה מדובר, כנראה שהמפגש לא בשבילו.

ובכל זאת, אסביר בכמה מילים במה מדובר. זהו פרוייקט שבכל שנה אני לוקח על עצמי מחדש (לא ברור עדיין למה) ובו אני כותב סיפור בהשתתפות בלוגרים ומגיבים שונים שאישרו השתתפותם בסיפור.

אני משתדל לשלב בסיפור אלמנטים שמאפיינים את הבלוגרים השונים ו/או דברים שהזכירו בתגובות או בקטעים שכתבו בבלוגים שלהם, במידת האפשר.

אי לכך, ובהתאם לזאת, כדי להשתתף בסיפור "המפגש שלא יהיה 2006", חייבים להתקיים מספר תנאי מינימום להשתתפות:

  1. שהגבתם בבלוג שלי לפחות 10 פעמים עד ל-31.5.06 . תנאי זה הכרחי מכיוון שאופי הסיפור מחייב שאכיר אתכם, לפחות קצת.
  2. שאישרתם את השתתפותכם בסיפור. אף אחד לא ייכלל בסיפור בניגוד לרצונו, אך ללא אישור אני לא אכניס אפילו את המגיב הכי מתמיד שלי (מי זה?). גם אם השתתפתם ב"מפגשים" קודמים, עליכם לאשר השתתפות במפגש של השנה, בתגובות לפוסט הזה. אם יש לכם בלוג, השאירו קישור אליו בתגובה. אני אפרסם בצד הבלוג שלי רשימה של כל מי שאישר את השתתפותו במפגש וכך תדעו האם אישרתם את השתפותכם או לא.
  3. אפשר לאשר השתתפות עד סוף חודש יוני 2006 בלבד.
  4. היות ואני צופה שיהיו הרבה שירצו להשתתף במפגש, אני שומר לעצמי את הזכות לשתף בסיפור רק את מי שאני באמת רוצה (בהנחה שהוא אישר השתתפות) ולא את כולם. אתם יכולים להירגע, כי בשנה שעברה שיתפתי את כולם, גם כאלה שלא הכרתי, אך אני לא מבטיח שזה יקרה שוב השנה.

מה יהיה השנה במפגש? אני עוד לא יודע (יש למישהו רעיון?). קודם צריך לראות מי משתתף...

 

נכתב על ידי , 1/6/2006 00:25  
259 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם כן סשה ב-19/7/2006 15:52



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)