לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

אין דבר העומד בפני הרצון


 

מלחמותיי בקופת חולים לא זרות לכם.
בשבוע שעבר נוכחתי לדעת שכל שיא ניתן לשבירה, בייחוד כשמדובר באי מתן שרות למטופל.
מה שקרה, זה שהלכתי לקבל טופס 17 מקופת החולים. עד כאן, נגיד שסביר, למרות שגם זה טירטור כי צריך לקבל מכתב הפנייה מהרופא המטפל לפני כן ורק אז, בקופת חולים יואילו בטובם להדפיס עבור המטופל טופס 17, לאחר שהמטופל ייתן להם 24 ש"ח עבור כל טופס.
בנוסף לכך, אי אפשר לשלם במרוכז על כל הטפסים וכך אם יש לך מספר טפסים שאתה אמור לקבל, ואתה רוצה לשלם באשראי, אתה חייב להעביר את הכרטיס על כל טופס בנפרד. יעיל? לא. אבל מי אמר שבקופת חולים חייבים להיות יעילים? (וזה לא משנה שפעם הייתה אפשרות לשלם עבור כל הטפסים בתשלום אחד).

בכל אופן, לאחר שנפטרתי מכל הקוראים ששיעממתי אותם בתיאורי בירוקרטיה, והם עברו לקרוא בלוג אחר, אמשיך במה שקרה לי בשבוע שעבר.

יש בקופת החולים מכשיר שבאמצעותו מקבלים את תוצאות בדיקות הדם.
כל מה שצריך לעשות זה להעביר את הכרטיס במכשיר והתוצאות  מודפסות. באותו יום, המכשיר בקופה היה מקולקל.
ניגשתי אל הפקידה ושאלתי אותה אם תוכל להדפיס עבורי את תוצאות הבדיקות שלי.
"מי הרופא שלך?"
נקבתי בשמו.
"לא. אני יכולה להדפיס תוצאות רק עבור מטופלים של הרופאים בסניף הזה".
הרופא שלי עצמאי, ואין לו "קופה", הקופה הקרובה  ביותר, היא זאת שהייתי בה באותו רגע.
"אז מה אני עושה?"
היא שלחה אותי לקופה בקצה השני של העיר.
"אבל אני צריך למסור את התוצאות עכשיו בבית החולים___ (שנמצא בצד השני של העיר)."
"אתה יכול לנסות בקופה ____(שגם היא מרוחקת מאוד מבית החולים)".
הבנתי שממנה לא תבוא הישועה, ושאלתי אותה איך מגיעים לקופה ההיא (גם אם הייתי הולך לקופה ההיא, אין שום ערובה לכך ששם המכשיר שנותן תוצאות פועל).
או אז, הפקידה שישבה ליד הפקידה המעצבנת (ושמכירה אותי מרוב טפסי 17 שאני מבקש ממנה, אמרה לי לגשת אליה.
באורח פלא, היא הדפיסה לי את כל התוצאות של הבדיקות.
הודיתי לה מקרב לב על הטיולים ברחבי העיר שחסכה ממני באותו בוקר, והמשכתי משם לבית החולים.

הכל תלוי ברצון של הפקידות לעזור. אם היא באמת הייתה רוצה, היא הייתה יכולה להדפיס לי את התוצאות ולחסוך ממני טיולים מיותרים ברחבי העיר. אבל כנראה שהיא לא רצתה לעזור, ובאמת, למה שתרצה לעזור? זו בסך הכל קופת חולים, לא מקום שעוזר לאנשים...

נכתב על ידי , 1/3/2004 14:25  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-10/3/2004 14:02



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)