לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

מספ7ים


אתם יודעים שכל דבר טוב שפרת משה מתחילה גם אני מתחיל וכך אני מוצא את עצמי כותב פוסט המוקדש למספרים, ממש כפי שהיא עשתה לפני כחודשיים.

בעצם, זה לא יהיה בדיוק כמו הפוסט ההוא שלה (או כמו רבים אחרים אחריה), מכיוון שאני לא אחשוף כאן מספרים שלא קשורים איכשהו לבלוג שלי, מלבד אחד.

לרגל חגיגות 3 שנים להיווסדו של הבלוג (שנפתח בעקבות אתם-כבר-יודעים-מי... פרת משה), קבלו פוסט מספרים שכל המספרים בו קשורים בבלוג, חוץ מאחד.

 

6831- מספר הבלוג שניתן לי ב-3.6.03 ומאז מלווה אותי בכל תגובה (כמעט).

 

9,808-  מספר שיא הכניסות בחודש אחד. זה קרה בחודש מאי האחרון רק לשם השוואה, המבקר ה-10,000 בבלוג שלי הגיע רק אחרי למעלה מחמישה חודשים.

 

511- קטעים נכתבו עד היום בבלוג הזה. לשם השוואה, בשנה הראשונה נכתבו 294 קטעים.

 

362- שיא התגובות לפוסט בודד אצלי בבלוג. השיא שייך לפוסט "המפגש שלא היה 2005- סוף הדרך". מעניין אם השיא ישבר בפוסט "המפגש 2006".

 

154- מספר המנויים על הבלוג שלי. מדי פעם נוספים מנויים חדשים וקוראים ותיקים מבטלים מנוי לאחר שהבינו שהבלוג הזה לא בשבילם. לשם השוואה, ביומולדת שנה לבלוג, היו לבלוג 60 מנויים.

 

86- מספר הבלוגים שמקשרים לבלוג שלי מתוך ישראבלוג. בנוסף, יש עשרות קישורים לבלוג שלי בבלוגים נוספים מ"תפוז" ובאתרים נוספים. יש מצב שיש מקומות שבהם הבלוג שלי מקושר ואני לא יודע על כך בכלל.

 

28- מספר הבלוגים שאני מנוי עליהם. מתוכם רק 13 עדיין כותבים באופן פעיל.

 

שנתיים וקצת- מאז שנכנסתי ל"טבלת 20 הבלוגים הפעילים במיוחד" לראשונה ומאז אני נמצא שם כמעט באופן רציף.

 

6- מיקום השיא שלי ב"טבלת הבלוגים הפעילים".

 

4- אנשים שונים העניקו לי מנוי פרו במרוצת השנים. הראשונה שקנתה הייתה אשתי, אחריה קנה לי קורא אנונימי, לאחר מכן קיבלתי מנוי מ-Belief והאחרונה שהאריכה לי את המנוי הייתה עקרת בית נואשת.

 

3- פרסי "ישרא-אוסקר" קטפתי: פרס הבלוג הדתי הטוב ביותר(2004), פרס הבלוג האופטימי הטוב ביותר (2004) ופרס הבלוגר הדתי הטוב ביותר (2003). בשנה שעברה השתתפתי בתחרות, אך לא זכיתי.

 

2- פעמים הזכירה שרית פרקול את הבלוג שלי בטור שלה במעריב. פעם אחת כסקירה על הבלוג ובפעם השניה כשעשתה מעקב אחרי הבלוגים שכתבה עליהם בטורה.

 

1- פעם אחת קיבלתי הפנייה מהדף הראשי של נענע לפוסט שכתבתי. זה היה לפוסט "המלך בשדה" וההפניה נשארה שם מספר ימים.

 

1- מספר הבלוגרים שנפגשתי איתם לאחר שהכרתי אותם בבלוגים (יניב). יש כמה בלוגרים שהכרתי מלפני כן, אבל רק את יניב פגשתי לאחר קריאה בבלוגים.

 

1- מספר הבלוגריות שדיברתי איתן בטלפון (פרת משה). זו הייתה שיחה קצרה ורק פעם אחת, אך היא הותירה בי את חותמה לנצח.

 

28- זהו אמנם לא מספר שקשור בבלוג, אבל הוא קשור אלי, ואני קשור לבלוג. היום חגגתי את יום הולדתי ה-28.

 

18%- מהפוסטים נכתבו ביום ראשון בשבוע (רוב הפוסטים). להנאתכם, צירפתי תרשים עוגה (לכבוד היומולדת?) עם ההתפלגות באחוזים של הימים בשבוע מיום פתיחת הבלוג ועד היום. כך, ניתן לצפות באופן לא מדעי בעליל מתי יפורסם הפוסט הבא שלי.

התפלגות פוסטים לפי ימים

נכתב על ידי , 8/6/2006 00:33  
173 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-13/6/2006 00:11



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)