לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

שריד האנונימיות האחרון


 

פוסט זה מיועד אלייך. כן, כן, אתה שם שקורא אותי מזה זמן והבין מי אני. אני מודה שלא ניסיתי יותר מדי להסתיר את זהותי, בכל זאת זה הבלוג שלי ואני רושם בו דברים אישיים עליי.

הבנת מי אני? יופי לך! אבל עכשיו תשמור את זה לעצמך. אין שום סיבה שתלך ותתפאר באזניי אחרים שאתה יודע מי זה "בחור טוב".

 

אולי עוד לא הבנת, אבל בלוג הוא יומן אישי שיש לו יתרון של תגובות. אודה על האמת, ואומר שהבלוג שלי מכיל הרבה קטעים שהם לא כל כך אישיים ומהווים מעין "טור" כמו בעיתון. אולם, לצד אלה אני מפרסם גם קטעים אישיים שעליהם אני לא מדבר אפילו עם חבריי הטובים ביותר. אני יודע שיש סיכוי שהם יגיעו לבלוג שלי, היות והוא מפורסם באינטרנט, אך אין שום סיבה שאתה תקל עליהם את המלאכה ותספר להם על הבלוג שלי. אם אני הייתי רוצה שכולם ידעו מי אני, הייתי מזדהה בשמי המלא כאן.

 

ישנם כאלו המכירים אותי וקוראים כאן, אך הם התחייבו שלא להוציא שום דבר ממה שקראו כאן אל מחוץ לרחבי הבלוג, ממש כפי שאני התחייבתי כלפיהם.

 

אם לא הבנת עדיין, זה מפריע לי שאתה מגלה לאחרים שיש לי בלוג ואת שמו של הבלוג שלי ואני דורש ממך להפסיק זאת.

במידה ואתה חש שאינך יכול לשלוט על יצר הפטפטנות שלך, אני ממליץ לך להפסיק לקרוא כאן כדי שלא תבוא לידי עבירה. אני לא רוצה לשים מכשול לפני עיוור.

 

בלוגים בכלל, הם לא כמו עיתון. אנשים כותבים שם את הסודות הכי כמוסים, את הכעסים והטרוניות שלהם ואת הרגעים המרגשים שחוו. הם חולקים אותם עם קוראים שלרוב, אינם מכירים אותם ולכן יכולים להשיא עצה או לתת כתף בעת הצורך.

הבלוגרים נהנים ממעטה אנונימיות ובדרך כלל נפתחים לאט לאט ומגלים עוד פרט על חייהם. אלה דברים מאוד רגשיים, אשר אם המעגל החברתי הקרוב שלהם היה יודע עליהם, קרוב לוודאי שהבלוג היה נסגר, וכבר היו דברים מעולם.

 

הבלוג שלי, אמנם לא כזה, אך גם אני מעדיף שהאנשים שמכירים אותי יידעו על הבלוג שלי רק ממני- אם בכלל.

 

סליחה מראש מכל מי שאולי נפגע מדבריי ובמיוחד מאותו אחד (או אחת)  שאליו כוונו הדברים, אין לי כל כוונה לפגוע, אף שכתבתי כאן דברים קשים.

אני בסך הכל רוצה ששריד האנונימיות האחרון שנשאר לי- יישאר שלי.

 

נכתב על ידי , 22/3/2004 12:32  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-23/10/2007 00:37



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)