לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

שיחת טלפון מפתיעה


אני חייב לספר לכם משהו.

אני ממש מאושר בעבודתי החדשה.

אני עובד שם רק שבוע, ולמעשה עד עכשיו רק למדתי את התפקיד, אבל כל כך טוב לי שם.

קודם כל, כי זה מקום עבודה מסודר, בחברת הייטק גדולה ומוכרת. וזה שינוי מרענן ביחס לשני מקומות העבודה האחרונים שלי, שעם כל הכבוד להם, היו קצת חלטוריסטיות.

האנשים שעובדים איתי נחמדים מאוד, איש איש בדרך המיוחדת שלו. והפרוייקט שאני מעורב בו, הוא פשוט הדובדבן שבקצפת! זה כנראה הפרוייקט שיוביל את החברה והפוטנציאל שלו אדיר.

כרגע הוא בשלב נסיוני ויש סיכוי שהוא יתבטל, אבל אם הוא יצליח, כל מי שמעורב בו ייצא נשכר ובכלל זה, אני.

וחוץ מזה, אני עוסק בתחום שאני אוהב. ורק בגלל שאני יודע שכולכם תשאלו במה אני עוסק, אני אכתוב זאת כאן בכלליות. התפקיד שלי כולל יעוץ שיווקי לחברות בחו"ל.

 


"שבוע טוב", אמר ניר, שעה שענה לשיחה לא מזוהה במוצ"ש.

"שלום, זה מסז'ים?" אמר קול שניר לא זיהה.

"כן".

"אתה עושה גם מסז' עדין?" שאל הקול.

"לא."

"למה?"

"אני עושה עיסוי שוודי ועיסוי רפואי שמשחרר שרירים כואבים", אמר ניר.

"גם זה שריר כואב..." אמר הקול שניר לא זיהה.

"אני לא עושה דברים כאלה" אמר ניר.

"אבל אתה עושה עיסוי לגברים, לא?" אמר הקול.

"כן" אמר ניר.

"אז תעשה גם מסג' עדין..." אמר הקול.

"אדוני, הגעת למקום הלא נכון. שבוע טוב..." אמר ניר ורגע לפני שהוא ניתק, הזדהתי.

נכתב על ידי , 27/8/2006 09:19  
120 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ocean ב-5/9/2006 17:40



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)