לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

מתקפת היתושים


 

ביומיים האחרונים היינו קורבנות של יתושים.

אותי הם עקצו קצת פה ושם, אבל על שני הבנים שלי הם ממש חגגו!

הפנים של הבנים שלי מלאים בנקודות אדומות קטנות. זה יותר גרוע ממתי שהיה לאחד מהם אבעבועות רוח.

כאילו היתושים החליטו בלילה אביבי אחד לעשות פיקניק על הפנים של הילדים שלי ואמרו: "הנה ילד מתוק, בואו נמצוץ את דמו עד שלא יישארו לו פנים מלבד הנקודות האדומות שאנחנו נשאיר".

 

ולא שלא ניסיתי לעצור בעדם מבעוד מועד.

ציידתי את החדר בקטלן חשמלי- מנורה כזאת שברגע שהיתוש נתקל בה הוא אמור להתחשמל למוות. אבל לא אצלי, אצלי היתושים חכמים יותר. הם רואים את המנורה ורק חושבים לעצמם "יופי, עכשיו נוכל לראות מה אנחנו עושים" ורק עובדים ביתר יעילות.

 

במוצ"ש עברתי בכל הבית עם חובט יתושים (או איך שזה נקרא). עברתי מחדר לחדר והלמתי ביתושים עד שראיתי את שרידי גוויותיהם נמרחות על הקיר או לחלופין- נופלות על הרצפה.

נהייתי ממש סדיסט וחיפשתי עוד ועוד יתושים. טיפסתי על המיטות וחבטתי ביתושים עד שכבר לא מצאתי עוד.

אני לא יודע מאיפה הם נכנסו. כל החלונות סגורים ובכל זאת יש עוד ועוד.

 

הילדים שלי התקשו להירדם עכשיו. גירד להם והעקיצות הפריעו להם. בסוף הם נרדמו. אני רק מקווה שלא ייעקצו גם הלילה.

 



נכתב על ידי , 11/4/2004 00:49  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תראזימאכוס ב-16/4/2004 13:27



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)