לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

פרסום בבלוגים


אתמול קיבלתי אימייל ובו הצעה מעניינת:


שלום רב, בחור טוב מהבלוג הידוע:"כיפה סרוגה".

שמי X ואני מייצג חברה העוסקת בשיווק באינטרנט וביחסי ציבור בזירות שיחה באינטרנט. אנחנו מנהלים מספר מותגים ישראליים ובינלאומיים.

 

אנחנו רואים בכותבי בלוגים עיתונאים לכל דבר ועניין. לכל בלוגר עשרות ומאות אלפי קוראים והוא מתפקד היום כ"עיתונאי החדש" וכמנהיג דיעה.

בזירה המסורתית, עיתונאים מקבלים חדשות לבקרים קומוניקאטים ומוצרים חדשים, על מנת להתנסות בהם ולעדכן את הקוראים שלהם אודותם.

 

באותו אופן, אנו מבקשים לקיים איתך שיתוף פעולה דומה: אנחנו נשלח אליך מידי פעם בפעם קומוניקאטים ומוצרים, ואתה תדאג לספר עליהם לקוראיך.

 

לא לא, אין לנו עניין להתערב בתוכן. אנחנו באמת רוצים שתבחן את הדברים ותכתוב עליהם ככל העולה על רוחך.

 

העבודה מול בלוגרים כמוך, היא חדשנית בעולם ובארץ בפרט. אנחנו מאמינים שבמידה ופעילות מסוג זה תצלח ותתפתח,  נצליח – ביחד איתך - לנסח שיטות תגמול לבלוגרים ולהעצים את הבלוג, חשיבותו ותכניו. (הרי בסופו של דבר אתה רוצה להשאיר את הקוראים שלך מעודכנים, בדיוק כפי שעושה זאת העיתונאי מידי בוקר כשהוא בודק מיילים או רץ לפקס).

 

כפיילוט, אנחנו מעוניינים לשלוח אליך חבילת מוצרי טיפוח ופינוק של מותג ידוע (לא דוגמיות!). על מנת לעשות כן, אנחנו מעוניינים בהסכמתך לקחת חלק בפיילוט וכן את הכתובת המדוייקת למשלוח המוצרים.

 

ערכת הטיפוח תגיע אליך בדואר רשום, בליווי מידע על המוצרים.

 

כל שעליך לעשות, יהיה להתנסות במוצרים ולכתוב עליהם כל מה שבא לך. כן כן, ממש כל מה שבא לך.

 

בשלב הראשון, נא השב למייל זה וכתוב לנו אם יש נכונות מצידך לקחת חלק בפרויקט הזה ולמסור לנו את הכתובת למשלוח החבילה וכן את פרטי התקשרות נוספים איתך, ככל שאתה מעוניין לתת אותם.


 

 כשסיפרתי ל"חבר ותיק" על ההצעה שקיבלתי, הוא סיפר לי שהוא בדיוק קרא על כך ב-YNET ומאוחר יותר נתן לי את הלינק לבלוג של כרמל וייסמן שהביעה דעה נחרצת נגד פרסום סמוי בבלוגים.

האמת שאני מתלבט האם להיענות להצעה או לא.
מצד אחד, אני אוהב לקבל מתנות :)
מצד שני, איך אתם תקבלו את זה אם אני אתחיל לכתוב פתאום על מוצרים שקיבלתי בדואר?
ברור לי שאם אקבל את ההצעה, אכתוב רק מה שאני באמת חושב על המוצרים וכך, אם המוצר לא יהיה טוב, לא אהסס לקטול אותו, מה שמוסיף נופך אותנטי למה שאכתוב.


ובכלל, תמיד עניין אותי לכתוב בעיתון גדול על צרכנות וזו יכולה להיות ההזדמנות שלי לעשות את זה.
אני יודע גם, שלא אסתיר את העובדה שקיבלתי את המוצרים האלה בדואר וזו לא תהיה כתבת יחסי ציבור מוסוות כפוסט. מן הסתם בכל פעם שאכתוב על מוצר כזה או אחר שאקבל, אייחד לו פוסט נפרד ומי שלא יהיה מעוניין לקרוא יוכל לדלג לפוסט הבא.
אני מעריך גם, שתדירות שליחת המוצרים אליי לא תהיה כל כך גבוהה, כך שפוסט על מוצר מסויים פעם בכמה שבועות, זה לא נורא כל כך.
יתרון מסויים, בקבלת ההצעה, יהיה שכך יפורסמו (כנראה) יותר קטעים פרי מקלדתי, כך שמי שאוהב לקרוא את מה שאני כותב, ירוויח עוד משהו לקרוא.

 

מול כל אלה, ניצבת השאלה העיקרית: איך אתם, הקוראים שלי, תקבלו את זה?
יש ביניכם (ואולי הם כבר לא ביניכם, כי הם כבר לא קוראים כאן...) שאמרו לי שהתמסחרתי ושאני כבר לא כותב כמו פעם (הם בטח יאמרו שעצם העלאת הנושא הזה לדיון מחזקת את טענתם שהתמסחרתי) והם ודאי לא יאהבו את הרעיון ולא ירצו לקרוא משהו שיש בו ניצוץ של פרסום כזה או אחר, או מימד של טובות הנאה תמורת כתיבת הקטע.


אגב, פעם הציעו לי לכתוב על יין שאותו אקבל במתנה, והסכמתי לכתוב, אך אמרתי שזה לא מתאים לפרסום בבלוג שלי ולכן מה שכתבתי פורסם רק באתר שממנו נשלח אליי היין.

 

אז מה אתם אומרים? יעניין אתכם לקרוא מדי פעם סקירות שכאלה ממישהו שמתיימר להבין משהו בשיווק (כלומר ממני), או שאם אני אסכים לקבל את ההצעה הזאת אתם מבטלים את המנוי לבלוג שלי?
חשוב לי לדעת מה אתם חושבים בטרם אקבל החלטה.

 

נכתב על ידי , 10/10/2006 16:28  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ורג' ב-17/10/2006 08:40



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)