לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

הפתעה


לפני כמה ימים ההורים שלי הציעו לי לצאת לארוחת ערב זוגית על חשבונם והם ישמרו על הילדים בזמן הזה.

הסכמתי מיד.

"אתה לא רוצה לשאול את אשתך קודם?" הם אמרו לי.

"לא, היא בטוח תסכים".

וכך מצאנו את עצמנו בערבו של יום ראשון מתלבטים לאן לצאת. הפעם האחרונה שיצאנו לבד למסעדה, סתם כך הייתה לפני... אממ.. אני לא זוכר כבר כמה זמן עבר, אבל יש מצב שעדיין לא היו לנו ילדים בתקופה ההיא.

לבסוף נפל הפור על מסעדת בשרים יוקרתית שאשתי קראה עליה ביקורות טובות. כשהגענו לאיזור המסעדה, שמנו לב שיש אולם באולינג בסמוך, והחלטנו לראות איך הוא נראה מבפנים.

כשהיינו בפנים, החלטנו לשחק שני משחקים, כי היה שם מבצע של 1+1.

בדיעבד, ההחלטה הזו התבררה כהחלטה לא ממש נבונה, משום שכל הכאבים בחזה שלי חזרו לאחר המשחק ולאשתי הכאבים עדיין לא עברו ולכן היא התקשתה לגלגל את הכדור.

אבל היה כיף. ווהו איך שנהננו.

אחרי המשחק הראשון, ביקשנו לעשות הפסקה לפני המשחק השני והלכנו למסעדה לאכול ארוחת ערב.

הזמנו צלעות טלה ובשר מגולגל עם עוף ופטריות והמנות הגיעו עם סלטים ולחם חם וטעים. האוכל היה נפלא וכשסיימנו דידינו על בטן מלאה חזרה לאולם הבאולינג למשחק השני שלנו.

נהננו מאוד וזה פשוט היה נהדר.

 

אשתי טוענת שכן יצאנו לבד כמה פעמים מאז שהילדים נולדו, אבל זה כנראה היה מעט מדי, כי אני מתקשה לזכור. מצד שני, לאחרונה אני שוכח הרבה דברים...


 

הרבה פעמים אני רואה בסופרמרקט שכתוב על מוצר מסויים "מחיר מפתיע". מה זה מחיר מפתיע?

אתה מתקרב למוצר ורואה שהוא עולה 16.99 ש"ח. אין מה לומר. הפתעה!!!


 

זוכרים שהתלבטתי בקשר לפרסום מוצרים בבלוג שלי?

ובכן, לאחר שביררתי אם זה מקובל על החברה שרוצה לשלוח לי מוצרים בתמורה לכתיבה שלי עליהם, החלטתי לפתוח בלוג מיוחד לביקורות על המוצרים האלה, כך הבלוג שלי יישאר חף מפרסום ועדיין אוכל לכתוב על המוצרים מבלי להרגיש ממוסחר.

מי שירצה לקרוא על המוצרים יוכל לעשות זאת בבלוג החדש (שעדיין לא פתחתי, אבל אני אתן לינק אליו לאחר שהוא ייפתח) ומי שלא ירצה לקרוא עליהם, פשוט לא יכנס לבלוג החדש (אם כי אני מעריך שאני ממליץ עליו כי הכותב הוא בחור טוב ).

נכתב על ידי , 24/10/2006 08:20  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-1/11/2006 01:42



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)