לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

כסף קל?


בדרך כלל אני נגד שיווק רב שכבתי.

שיווק רב שכבתי, למי שלא יודע, זה שאתה רוכש מוצר מסוים או מצטרף לשרות מסויים ומצרף אנשים נוספים לשרות.

ככל שאתה מביא יותר אנשים, כך אתה גם מרוויח יותר.

כך למשל, הרבה חברות של מוצרי טיפוח מגייסות אנשים שיקנו מהם מוצרים ואז ישכנעו אנשים נוספים לקנות מוצרים ולמכור אותם לאחרים.

מקרה כזה היה לי עם מישהו שניסה לשכנע אותי להיות סוכן שלו. אלא שכדי שאגייס אנשים נוספים, נדרשתי לרכוש בעצמי מוצרי טיפוח ב-100 דולר מדי חודש. הוא תיאר לי איך תוך חמש שנים ארוויח מדי חודש 50,000 ש"ח וכל זה בזכות האנשים שאצרף תחתיי ושהם יצרפו תחתיהם.

על משכורת אמיתית הוא לא ממש דיבר. רק הזכיר את זה שאצטרך לקנות מוצרים ב-100$. וזה כמובן לא משהו שהתכוונתי לעשות ולכן כמובן שלא הסכמתי. מה שכן, הוא בזבז למעלה משעתיים מהזמן שלי בפגישה בטרם הזכיר את העובדה שמדובר בשיווק רב שכבתי שכזה.

 

ולמה אני מספר לכם את כל זה?

כי לאחרונה חבר שלי פנה אליי בהצעה להצטרף למיזם של שיווק רב שכבתי, אבל שונה.

המיזם שהוא הציע לי להצטרף אליו זה שירות פרסומות בטלפון הנייד ו/או באימייל. השירות עובד כך:

1. שולחים הודעת SMS למספר 3636 ובה צמד המילים join blog  . (עלות משלוח ההודעה 1 ש"ח).

2. מקבלים מיד הודעת SMS עם סיסמה.

3. את הסיסמה מזינים באתר ואז נרשמים.

תהליך ההרשמה מאוד פשוט ושם מסמנים את הנושאים שעליהם הייתם מעוניינים לקבל הודעות SMS. ההודעות בדרך כלל קשורות במבצעים והנחות.

 

על כל הודעת SMS שתקבלו, תיצבר לזכותכם אגורה אחת.

על כל חבר שתצרפו לשירות תחתיכם, תקבלו גם אגורה אחת עבור כל הודעה שהוא מקבל, וגם הוא יקבל אגורה אחת על כל הודעת SMS.

 

ניתן להגדיר כמה הודעות SMS תקבלו ביום (עד 15), באיזה שעות אתם מעוניינים לקבל את ההודעות ונותני השירות מתחייבים לא לשלוח הודעות בימי שישי ושבת.

אפשר להזין גם כתובת אימייל לקבלת הודעות פרסומיות, אלא שכדי לקבל עבורן כסף, כל אימייל פרסומי חייב להיפתח ל-5 שניות לפחות.

 

לאחר שמצטבר 100 ש"ח בחשבונכם, ישלח אליכם צ'ק הביתה עם הסכום שצברתם, בניכוי עלות המשלוח בדואר.

 

אני החלטתי להצטרף. ההודעות עדיין לא התחילו לזרום (זה אמור להתחיל ב-12.12.06- כך מסרו לחבר שצירף אותי). אני חושב שאם הרבה אנשים יצטרפו אז כולם ירוויחו כסף קל וגם יהנו ממבצעים והנחות שיקבלו בהודעת SMS. אני לא יודע בקשר אליכם, אבל אני גם ככה מקבל כל הזמן הודעות על מבצעים כאלה ואחרים, אז למה לא להרוויח מזה קצת כסף גם כן?

ובכל מקרה, זה עולה רק שקל אחד להצטרפות (שגם הוא הולך לתרומה לארגון וראיטי, שזה בכלל טוב).

ובמקרה הכי גרוע, שרוצים להתנתק מהשרות, שולחים עוד הודעת SMS וגם היא עולה רק שקל אחד.

 

לסיום, אני מזמין את כולכם להצטרף ולאחר מכן לצרף חברים נוספים. אפשר להנות מעמלות של חברים שמצטרפים עד 5 "דורות" כלומר: חבר1 מביא חבר 2 שמביא חבר 3 שמביא חבר 4 שמביא חבר 5. (אין הגבלה של מספר חברים בכל "דור").



פרטים נוספים אפשר לקרוא כאן. אני מציע לכם לקרוא שם באמת ובעיקר לקרוא את הסבר השירות.

נכתב על ידי , 21/11/2006 09:27  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-26/12/2006 15:04



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)