לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

אפקט הפרפר


 


בשבוע שעבר יצאתי מהחנייה ושמתי לב לקבוצת ילדים שמסתכלת עליי ככל שיצאתי באיטיות מהחנייה.


המשכתי להביט בהם במראה והיה להם מבט כזה של "בואו נראה אם הוא יעלה על המוקש שטמנו לו".


התחלתי לנסוע, בזווית העין קלטתי את אחד הילדים מתכונן לזרוק משהו על המכונית שלי.


נסעתי כמה מטרים, העיניים שלי עדיין על הילד באמצעות המראה הקידמית.


ואז הוא זרק משהו על האוטו.


אני לא יודע אם זאת הייתה אבן קטנה או משהו אחר, אבל זה לא שינה לי.


עצרתי את האוטו בחריקת בלמים (טוב, הבלמים לא חרקו, אבל כל הנוסעים עפו קדימה מהבלימה שלי).


פתחתי את דלת הנהג ויצאתי מהאוטו.


הילדים ברחו והתפזרו לכמה כיוונים כמו עכברים.


בשלב הזה כבר לא היה לי מה לעשות, אז חזרתי אל האוטו ונסעתי משם.



משום מה המקרה הזכיר לי קטע מהסרט "אפקט הפרפר" (סרט מומלץ!).


 


אני לא מבין מה גרם לילדים האלה לחשוב שהם יכולים להתחכם איתי כך סתם ללא סיבה או פרובוקציה מוקדמת מצידי. אני לא מבין איזו הנאה הם קיבלו מזריקת חפצים על המכונית שלי (של ההורים שלי) וזאת מבלי שהם מכירים אותי בכלל.


ואתם יודעים מה? אלה היו ילדים דתיים מבית טוב (כנראה) בשכונה טובה. אני יודע שזה לא אמור לשנות שהם דתיים, אבל עדיין, משום מה מצפים מכל הדתיים שיהיו טובים ומהילדים שיהיו מחונכים.


אולי זאת ציפיה מוגזמת. אולי ההשערה הזאת באמת לא מבוססת?


אני חושב שלמרות הכל  יש מקום להניח שילד דתי יהיה גם מחונך בדרך כלל.


מה אתם חושבים?


 

 



נכתב על ידי , 9/5/2004 22:55  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעיין ב-24/2/2008 22:22



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)