לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

אבא, יש לי פיפי!


 

בזמן האחרון התחלנו לגמול את הבן הגדול שלנו מחיתולים.

לימדנו אותו שבכל פעם שהוא צריך ללכת לשירותים שיאמר לנו שיש לו פיפי ואנחנו ניקח אותו לשירותים לצורך כך.

במסגרת הגמילה, הוא הפסיק להסתובב עם חיתולים כמעט לגמרי והחלטנו לרכוש עבורו תחתונים בהקדם האפשרי.

 

אתמול, הלכתי איתו לחנות בגדים כדי לקנות לו את התחתונים. בחרתי עבורו כמה זוגות והמשכנו להסתובב קצת בחנות.

ואז, כמוסכם, הוא הודיע לי "אבא, יש לי פיפי!".

הכתם שעל מכנסיו התפשט והבן שלי ניצב בתוך שלולית גדולה של שתן.

 

הייתי נבוך. לא הבאתי בגדים נוספים עבורו וגם לא ידעתי מה לעשות בקשר לשלולית שהשאיר באמצע החנות.

בני המשיך להודיע: "אבא, יש לי פיפי!".

 

רצתי לקופאית וביקשתי סמרטוט כדי לנקות את הכתם. הסברתי להם (לקופאית ואז לשומר שהיא הפנתה אותי אליו כדי שיתן לי חומרים לנקות את השלולית) מה קרה והם היו מאוד אדיבים ונחמדים בקשר לזה.

ניקיתי את השלולית ואז עלה במוחי רעיון- לקנות מכנסיים חדשים לבן שלי במקום המכנסיים הרטובות.

מצאתי חליפה מדהימה במחיר מציאה וקניתי לו אותה.

מיד לאחר מכן הלבשתי לו אותה יחד עם זוג תחתונים חדש. לא ידעתי איך הוא יקבל את התחתונים- אם הוא יתנגד ללבוש אותם או לא, ולהפתעתי הוא ממש שמח ללבוש אותם כמו גם את החליפה החדשה שקניתי לו.

 

מזל שכל הסיפור הזה קרה בחנות בגדים. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זה היה קורה במקום אחר...

 

יצאתי מהחנות בהרגשה ממש טובה. צוות המוכרים עזר לי מבלי להביך אותי יותר ממה שכבר הייתי נבוך ולא כעסו עליי שאני מלכלך להם את החנות. המחירים היו טובים, שזה תמיד טוב ולכן הרגשתי שאשמח לבקר בחנות הזאת שוב.

 

נכתב על ידי , 12/5/2004 01:04  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-8/7/2007 22:10



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)