לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2004

מרצה חמקמק


 

האם יריב הולך בדרכם של פיני גרשון ודורון שפר ומתחיל לשמור שבת?

כשנכנסתי למסך העריכה ראיתי את הכותרת המשמחת: "ישרא-בלוג תיחסם לכתיבה בשבת".

שמחתי. "יפה מאוד", חשבתי. אבל כשקראתי את תוכן ההודעה טיפה התאכזבתי כי בתוכן ההודעה נכתב שזה רק זמני וגם זה יקרה רק לקראת סוף השבת. החסימה תהיה כדי שישראבלוג תעבור לשרת אחר.

 

נו טוב, לא באמת חשבתי שזו משמעות הכותרת.

 





בשבועות האחרונים אני עובד ממש קשה כדי לקבל את התואר הנכסף בטקס הענקת תארים שיתקיים בעוד כשבועיים.

בעיקרון לא הייתי אמור לקבל את התואר השנה כי נאמר לי ולשותף שלי לפרוייקט הגמר (בסוף רק שנינו עשינו את הפרוייקט ללא שותף שלישי) שלא תהיה "הגנה על פרוייקטים" עד לאחר מועד חלוקת התארים ולכן לא נוכל לקבל את התואר למרות ששנינו סיימנו את כל החובות האקדמיים (מלבד הפרוייקט) עוד בשנה שעברה.

 

לפני כן, עשינו ימים כלילות כדי לגמור את הפרוייקט מהר בכדי שיוכלו לבדוק אותו ולתת לנו ציון לפני מועד חלוקת התארים. המנחה הבטיח לבדוק את הפרוייקט ולעזור לנו  לקבל את התואר עוד השנה. אבל הוא התעכב עם זה.

בינתיים ניסינו לארגן לעצמנו תאריך להגנה על הפרוייקט ולבסוף קיבלנו הבטחה מראש החוג בחצי פה שאם המנחה של הפרוייקט יהיה מוכן להעניק לנו ציון רק על סמך הפרוייקט והוא מוכן לוותר לנו על ההגנה אז הוא יאשר זאת גם כן וזה יהיה הציון שלנו.

 

בינתיים המנחה בדק את הפרוייקט ואמר לשותף שלי שהפרוייקט מצויין ושאם זה לא היה תלוי רק בו הוא היה נותן 100. אבל היות וזה תלוי רק בו, אז הוא מעדיף לתת לעוד מרצה לבדוק את הפרוייקט כי אחרת לא יאשרו לנו לקבל ציון 100 רק על סמך חוות דעתו.

היות ואנחנו במירוץ נגד הזמן (הוא אמר את זה השבוע ובעוד כשבועיים יהיה הטקס) הוא הציע לתת לנו ציון 80 באופן זמני, כדי שיהיה ציון במזכירות ולאחר מכן הציון יעלה לאחר שהמרצה השני יבדוק את הפרוייקט. את כל זה הוא אמר לשותף שלי בטלפון. התפקיד שלי היה לגשת אליו ולקבל ממנו את הטופס עם הציון של הפרוייקט ולהגיש אותו למזכירות האקדמית.

 

הגעתי אליו למשרד ואז הוא אמר לי דברים שונים לגמרי. הוא אמר לי שהפרוייקט שלנו טוב, אך הוא ראה טובים ממנו השנה (לשותף שלי הוא אמר שזה הפרוייקט הכי טוב שראה השנה). הוא אמר שלא מגיע לנו יותר מ-90, וכנראה שמגיע לנו 87-88.

הבעיה היא שבמזכירות האקדמית אמרו לי שהם כבר לא מקבלים ציונים זמניים ולכן יש חשש שאם יתן לנו 80 באופן זמני, אז הציון יישאר לנו באופן קבוע.

גם לי וגם לשותף שלי יש ממוצעים גבוהים מ-85 ולכן ציון 80 יפגע בנו.

המרצה הציע שייתן לנו ציון "עובר" (כלומר, הממוצע של כל אחד מאיתנו יהיה גם הציון של הפרוייקט) וככה זה לא יפגע לנו בממוצע.

הוא טען שכיום יש משטר על הציונים ואסור לו לתת ציון גבוה מדי כי ממוצע גבוה מדי יגרום לתואר לא להיות שווה הרבה (אם כל המכללה מצטיינת, כנראה שהרמה שם לא גבוהה). הוא אמר שכל ציון מעל 90 צריך לעבור אישור של הרקטור (או של ועדה, אני לא זוכר במדוייק) וגם ציון קרוב ל-90 יצטרך אישור מיוחד.

 

היות וידעתי שהדברים לא תואמים את מה שאמר לשותפי לפרוייקט, אמרתי למרצה שאתייעץ עם שותפי וביום המחרת הוא יתן לנו ציון. השותף התקשר אליו מיד, אך המרצה לא ענה לטלפונים שלו.

הוא התקשר שוב ושוב מיום רביעי ועד היום (יום ו') הוא לא הצליח לתפוס את המרצה למרות שהשאיר לו הודעות בביתו ובתא הקולי שלו. המרצה מתחמק מאיתנו. לא ברור למה.

 

היום השותף שלי אמור לנסוע לביתו של המרצה (שגר בעיר אחרת) ולערוך אצלו "ביקור פתע" וידרוש ממנו ציון (זה לאחר שהוא ניסה לתפוס אותו כל 5 דקות, ללא הצלחה). זה הדבר האחרון שמפריד בינינו לבין התואר. החלטנו שעדיף לנו לקבל ציון "עובר" מבלי לערער עליו (זו גם הייתה אופציה), העיקר שנקבל כבר את התואר.

אני מקווה שהפעם המרצה לא יתחמק. החזיקו לנו אצבעות...

 

נכתב על ידי , 14/5/2004 14:34  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-18/5/2004 01:20



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)