לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

פרויקט האמת והשקר- התשובות הנכונות


בפוסט הקודם פרסמתי כמה עובדות שחלקן נכונות וחלקן לא נכונות.

כעת הגענו לשלב האמת- מה היה נכון ומה לא?

  1. השתתפתי בסרט סטודנטים ששודר בערוץ 2. - לא נכון. עד כמה שמתאים לי להיות רודף פרסום, ולהיות מוחמא מזה שמזהים אותי ברחוב, טרם לוהקתי לסרט כזה או אחר. לעומת זאת הייתי כוכב הצגת סיום השנה של כתה ו' וזכורה לי היטב התקפת צחוק שתקפה אותי דווקא בשעת ההופעה ולצערי לא הייתה חלק מהתפקיד...
  2. אשתי ואני דרדרנו מכונית לתהום. - נכון. המקרה ארע בחניון של הבית של ההורים של אשתי הידוע לשימצה. לאחר המקרה שלחנו את אחותה של אשתי שתמסור לו את פרטינו ולאחר שיחות טלפון מרובות, כולל ויכוח על כך שלא יתכן שהשאסי של הרכב שלו נפגע- שילמנו לו "דמי שתיקה" (או דמי פיצויים) ויותר לא שמענו ממנו. גם את הכסף הזה העברנו דרך אחותה של אשתי ומעולם לא פגשנו את האיש הזה שוב, למיטב ידיעתי.
  3. שיקרתי למדריכה בקשר להזרקת האינסולין ובעקבות כך נהייתי חולה. - נכון. זה אולי המעשה הטפשי ביותר שעשיתי בכל ימי חיי. כפי שציינתי בתגובות, יתכן וזה לא היה בכתה ו' אלא בכתה ז' או ח', אך כל הפרטים האחרים נכונים. לא הייתי חוזר על המעשה הזה שוב ואני לא ממליץ לאף אחד לנסות את זה בבית.
  4. יצאתי ל"טיול" שכלל בעיקר הצטלמות בכל האטרקציות ומעבר לאטרקציה הבאה והגעתי רגע לפני כניסת החג. - נכון. יצאתי השכם בבוקר לטיול עם חבר טוב שלי ו-4 מידידותיו לאיזור הכרמל. בעצם, רק אחת הייתה ידידה שלו ושאר הבנות היו חברות שלה. בדרך לטיול פגשנו את אחת מהן בבית המלון שבו התארחה עם משפחתה. אני זוכר שחיכינו לה יותר מדי זמן עד שהתאארגנה, אכלה ארוחת בוקר והצטרפה אלינו. יתכן ובגלל זה לא נותר לנו זמן לכל הטיול. יחד עם זאת, יש לנו אחלה תמונות ממה שנראה כמו קיבוץ שבו חברי מאכיל עגל רך, כולנו על טרקטור ועוד תמונות אומנותיות של כולנו שרועים על הדשא בצורת כוכב (רעיון של החבר) ועוד. כשהגעתי הביתה כולם חיכו לי בפתח בדאגה.
נכתב על ידי , 26/2/2007 13:51  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-1/3/2007 01:28



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)