לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

שבוע עמוס עבר על כוחותינו


 

השבוע היה די עמוס מבחינתי.

 

את השבת בילינו במלון בטבריה.

 

ביום ראשון פרסמתי מודעת פרידה מהסטודנטים בשם האגודה (הקדנציה שלנו הסתיימה ביום שלישי). מרגיש איך לא משנה כמה תעבוד בשביל אנשים, הם עדיין לא יעריכו את זה ותמיד יהיו להם תלונות. על מודעת הפרידה שלי קישקשו בעט והדגישו מילים כמו "שירות" (כדי לומר כביכול שלא עשינו עבודה טובה) וכתבו עוד הערות מרגיזות.

 

ביום שני היה היומולדת שלי והיום האחרון של הקדנציה שלנו באגודה.

דווקא באותו יום, היו"ר החדש של האגודה, שגם היה חלק מהאגודה היוצאת, החליט לא להגיע לפתוח את האגודה כדי לתת שירות לסטודנטים (לכל אחד יש יום בשבוע שבו הוא פותח את האגודה).

אני במקרה נקלעתי לאיזור האגודה ולכן נאלצתי לפתוח במקומו (פתחתי רק לחצי שעה וברגע שכולם קיבלו שירות- הלכתי).

מאוחר יותר אמר לי היו"ר החדש שזה לא היה היום שלו לפתוח בכלל (ערכתי סבב טלפוני בין כל החברים וכל אחד אמר לי שזה לא תורו, אבל הרבה אמרו שזה תור היו"ר החדש....).

בכל אופן, נראנו רע ביום האחרון של הקדנציה שלנו.

 

ביום שלישי נכנסה לתפקידה האגודה החדשה ורק באותו יום, נזכר הדובר החדש לעשות איתי חפיפה בתפקיד (איפה הוא היה עד עכשיו?). תוך כדי חפיפה, הגיע איש אחזקה כדי להחליף את המנעולים בדלתות האגודה.

הופתעתי מאוד מכך, משום שאם לא הייתי שם באותו רגע, והייתי מגיע מאוחר יותר, הייתי מגיע לאגודה נעולה (ובלי מפתח).

איש התחזוקה טען שהוא קיבל הוראה מההנהלה להחליף את כל המנעולים, אך היו"ר הישן חושד שהיו"ר החדש ביקש להחליף את המנעולים (אני חושב שזו באמת הוראה מההנהלה ולא בקשה של היו"ר החדש).{--- עדכון מאוחר: זו באמת הייתה הנחיה של היו"ר החדש.}

בערב הייתה חלוקת התארים. סיימתי בהצטיינות, אך בפעם הראשונה בהיסטוריית המוסד- לא היה רשום בתוכניה מי סיים בהצטיינות, אלא רק את אלה שסיימו בהצטיינות יתרה. זה היה קצת מאכזב, אבל לא נורא. העיקר שזה רשום בתואר.

 

ביום רביעי היה לי ראיון עבודה בחברת הייטק מוצלחת, בתחום הלימודים שלי. הם כבר הציעו לי את העבודה ואני רק צריך לומר להם "כן" (ואני מתכוון לומר להם "כן").

בערב נסענו לסבא וסבתא של אשתי כדי לחגוגו את קבלת התואר (הם ממש גאים בי :) ).

 

ביום חמישי (היום) הייתי אמור לעבור ראיון עבודה במקום אחר, אך לאחר שהוצעה לי העבודה ביום רביעי, ביטלתי את הראיון.

היום זה גם שנה לבלוג (לפי התאריך הלועזי). תכננתי כבר הרבה זמן פוסט מיוחד לציון התאריך, אך אני לא יודע מתי אספיק לכתוב אותו (אם בכלל).

 

נכתב על ידי , 3/6/2004 01:47  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-8/6/2004 23:16



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)