לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

שנה לבלוג שלי


 

הפוסט הזה מגיע אמנם קצת באיחור, ולמען האמת ויתרתי עליו כבר, אך לאחר שראיתי שבלוגרים אחרים לא פיספסו את ההזדמנות לפרסם פוסט לרגל שנה בישרא, החלטתי גם אני לפרסם אחד כזה.

את תולדות הבלוג הזה פרסמתי כבר כאן לאחר חמישה חודשי כתיבת בלוג ולכן לא אחזור על הסיפור שוב.

 

במהלך השנה שרית פרקול כתבה עליי כתבה ב"מעריב" וזה היה ממש נחמד. חשבתי שלא ייכנסו אליי אנשים נוספים בזכות הכתבה, אך התבדיתי ומאז פרסום הכתבה נוספו קוראים ומגיבים שהפכו לנוף קבוע בבלוג שלי (אני חושב שנוי ודמתיאלה הן חלק מאותם קוראים).

 

זכיתי בשנה שעברה בישראוסקר בקטגוריית הבלוגר הדתי. זה היה כיף במיוחד לאור העובדה שיותר אנשים הצביעו עבור הבלוג שלי מאשר לכל הבלוגים האחרים בכל הקטגוריות. ולא שזה עזר לי במשהו, מעולם לא קיבלתי את הפרס שהובטח אז (וכמוני כל הזוכים האחרים), אך ההרגשה הייתה טובה וממילא לא התמודדתי בשביל פרס כזה או אחר.

 

אגב, השנה מתקיימת תחרות "ישראוסקר" נוספת וראיתי שמישהו (לא אני!) רשם אותי כאחד המועמדים בקטגוריית "הבלוג הדתי (מתייחס לכותב) הטוב ביותר". בינתיים יש שם שבעה מועמדים ולכן אני קורא לכולכם להגיש מועמדות. אם מישהו חושב שאני מתאים לקטגוריה אחרת, הוא יכול לרשום אותי שם כמועמד. השנה מישהו אחר מנהל את התחרות ואפשר להתמודד בכמה קטגוריות.

 

הצבתי לעצמי כמה "יעדים" שהיה נחמד אם היו קורים עד שהבלוג היה בן שנה, אך עמדתי רק באחד מהם- 30,000 כניסות עד ל-3.6.04.

 

עדיין לא חזיתי בציטוט מהבלוג שלי בעמוד הכניסה (למרות שמישהי טענה שראתה- לדעתי היא ראתה ציטוט ששלחתי מבלוג של מישהו אחר) ועדיין לא הגעתי לרשימת 20 הבלוגים שעשו עניין (כרגע אני במקום 24 המכובד).

 

מה עוד בסטטיסטיקות?

המגיבה הפעילה הכי ותיקה היא פרת משה שהגיבה אצלי ממש מההתחלה, עשתה הפסקה ארוכה וחזרה להגיב כאן מדי פעם.

 

המנוייה הכי ותיקה היא גיל-את ועל כך מגיע לה כל הכבוד!

 

יש 60 מנויים כרגע שמשום מה מפציצים את האימייל שלהם בעידכונים ממני.

 

יש 53 בלוגים שקישרו את הבלוג שלי לשלהם.

והרבה כניסות בכל יום.

 

עד היום כתבתי 294 קטעים (שקופית- קראתי להם קטעים בשבילך, במקום לקרוא להם "פוסטים") ששלומפער הגדיר אותם היטב "לפעמים משעממים ולפעמים חמודים".

אני לא לוקח שום דבר כמובן מאליו ומעריך כל כניסה וכל תגובה שתגיבו לי.

אני רק מבקש, שאם תחליטו להגיב לקטע הזה, בבקשה תכתבו משהו חוץ מ"מזל טוב", טוב?

 



















נכתב על ידי , 8/6/2004 15:05  
106 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-13/6/2004 01:51



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)