לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

דוסים בקולנוע


 

יש לי אוסף סרטים מרשים ומדי פעם חברים שלי שואלים ממני סרטים.

אחד החברים, בעל חזות חרדית, אבל דומה יותר בדעותיו לציבור הדתיים הלאומיים, שואל ממני סרטים מדי פעם גם כן. לפני שאני נותן לו סרט אני מנסה להיזכר אם הסרט "נקי" (ההגדרה לסרט "נקי" משתנה מאדם לאדם- מבחינתי סרט נקי הוא סרט שאין בו עירום. אחרים יגדירו סרט נקי כסרט שאין בו גם גסויות). במידה והסרט נקי אני נותן לו. אם יש רק קטע קטנטן שהוא לא צנוע, אני מודיע לו על כך ואז הוא עונה לי בדרך כלל שהוא עוצם עיניים בקטעים כאלה ואשתו מודיעה לו מתי אפשר לפקוח אותן מחדש.

הוא לא הדתי היחיד שעושה ככה. שמעתי מעוד חברים שככה הם עושים. אני אישית לא עוצם עיניים בסרטים (אלא אם אני נרדם- וזה קורה לי הרבה).

 

האחים של אשתי התארחו אצלנו פעם וצפינו יחד בסרט. באיזהשהו שלב הגיבורים התנשקו (לא הגיבורים, השחקן והשחקנית) ופתאום אני קולט את שלושת האחים של אשתי מסתכלים כל אחד לכיוון אחר משל היו קדושים מעונים.

אשתי שמכירה אותם היטב, אמרה להם: "יאללה, תפסיקו לשחק אותה, אמא לא פה! אתם יכולים להסתכל" ובאמת מאותו הרגע הם לא הסיטו את מבטם מהמסך.

 

"חבר ותיק" שלח לי תמונה המתארת היטב כיצד דוסים צופים בסרט בקולנוע (הוא שלח לי את התמונה ללא הסברים ולקח לי זמן עד שהבנתי מה בדיוק קורה בה).

התמונה התפרסמה השבוע באתר nrg (מעריב אונליין):

 



פינת היום לפני שנה

היום לפני שנה לא כתבתי שום דבר, אבל מחר לפני שנה כתבתי שלושה קטעים (אולי כפיצוי על היום לפני שנה?). שניים מהם שייכים לקטעים היותר אהובים עליי מבין אלה שכתבתי ואחד מהשניים (10 דברים שאני לא אוהב שאומרים לי כשאני צופה בסרט) ממש קשור לקטע שכתבתי עכשיו.

אגב, היום יום הנישואין הרביעי שלי.

נכתב על ידי , 21/6/2004 17:37  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נא-דין ב-27/2/2008 16:46



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)