לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

אבעבועות רוח. והפעם באמת


לאהרן יש אבעבועות רוח.
כל הגוף שלו מכוסה בנקודות אדומות, אפילו בגרון יש לו אחת.
הוא כל כך מסכן! השלפוחיות מטרידות אותו והוא רוצה לגרד, אבל ממש מתאפק ולא מגרד אותן.
כשהרופא אמר לו לא לגרד אז הוא אמר "בסדר... אמרו לי כבר 2 פעמים לא לגרד" בטון כזה של "תעזבו אותי כבר".
בלילה הוא התקשה לישון ורק בבוקר הוא ישן כמו שצריך. אני ממש מרחם עליו וכואב לי לראות אותו מכוסה בשלפוחיות אדומות.
בגלל המחלה, הוא הפסיד מסיבת יום הולדת של בנות הדודה שלו שהוא מאוד אוהב, הוא הפסיד את צילום תמונת המחזור בגן והוא יפסיד את מסיבת סיום הגן הגדולה שתהיה ב"קיפצובה".
הגננת אמרה לי שהצלם יבוא שוב לצלם אותו באופן אישי אחרי שיחלים, אבל הם לא יצטלמו שוב בתמונה קבוצתית.

בסך הכל הוא לוקח את המחלה בגבורה גדולה. הוא לא מתלונן אלא אם ממש ממש כואב לו וגם לא הלין על כל המסיבות שהפסיד בגלל המחלה. הבטחנו לו שאחרי שיחלים ניקח אותו לכל מיני אטרקציות וגם קניתי לו כל מיני מתנות.

מה שלא ברור לי, זה שאם עכשיו יש לו אבעבועות רוח, מה לעזאזל זה היה?!
נכתב על ידי , 7/6/2007 13:59  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-20/6/2007 14:11



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)