לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

ארקדי גאידמק רכש את רשת "טיב טעם"


ארקדי גאידמק קנה את רשת "טיב טעם".

לא ברור כל כך למה הוא הסכים לשלם יותר מפי 2 משווי הרשת, אבל הוא עשה את זה ביום שישי האחרון כשרכש את הרשת תמורת 100 מליון דולר.

לאחר הרכישה, הודיע המליארדר כי בכוונתו להפוך את הרשת לכשרה וכי כל הסניפים שלה יסגרו בשבת. מה זה יעשה לעסקים שלהם שעד היום נשענו בעיקר על מכירת טריפות, עוד לא ברור. אבל אני בעד.

גאידמק אמר שגם הרוסים שהיו רגילים לאכול חזיר יכולים לאכול בשר בקר ואני מסכים לחלוטין.

צריך לברר איך ניתן להכשיר מקום כזה, אבל אני בטוח שהרבנים כבר ימצאו פתרון.

מעניין מה הניע את ארקדי גאידמק לקנות את הרשת ולהכשיר אותה. הרי מבחינה עסקית זה לא כל כך משתלם. הרשת לא הייתה מוצלחת במיוחד לפני כן וודאי זכורה לרבים מהקונים אותה פרשייה של בשר מקולקל שנמכר שם כבשר מתובל. ואם עכשיו הכל יהיה כשר, במה הרשת הזו תיבדל מרשתות מזון אחרות? כל הרעיון העסקי של הרשת נופל, להוציא אולי את חווית הקניה שתישאר, כי ממה שהבנתי (מעולם לא הייתי בסניף של "טיב טעם"), יש שם חווית קניה מאוד מיוחדת, עם מבחר יינות גדול ועוד.

מצד שני, אולי עכשיו שומרי כשרות יתחילו לקנות שם, מה שאולי יאזן את אלו שיפסיקו לקנות שם כי כבר לא ימכר שם "בשר לבן".

 

אני מניח שזה קשור ביחסי הציבור שארקדי מנסה לנכס לעצמו. לאחר שארגן ערי אוהלים ומופעי ענק לטובת הציבור, כעת הוא מנסה להתחבב על שומרי המסורת.

אין לי בעיה עם זה. בכיף. כל עוד הציבור מרוויח מזה, מה רע? ולא שהיו חסרים לי מקומות לעשות קניות. אני מאמין שאמשיך לקנות איפה שהכי זול, אבל טוב לי לדעת שלפחות ב"טיב טעם" כבר לא ימכרו חזיר,  כי כך צריך להיות במדינה יהודית.

נכתב על ידי , 10/6/2007 22:57  
212 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר-דמע ב-20/6/2007 14:41



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)