לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

כלו כל הקיצין


בזמן האחרון אני מקבל הרבה "תגובות" שכל תוכנן לינקים לאתרים פורנוגרפיים ולא יודע מה עוד כשכל המלל בתגובה מורכב ממילים גסות.

התגובות מגיעות בצרורות, בדרך כלל לפוסטים ישנים יותר, ולעיתים באותו פוסט יש את אותה תגובה בהפרש של כמה ימים עם שם של מגיב אחר.

אני מעריך שהמקור של התגובות הוא חו"ל ושזה איזהשהו רובוט או וירוס שנכנס לבלוגים השונים ומגיב כך.

ראיתי את התגובות הללו בבלוגים רבים, כך שאני יודע שאני לא היחיד שמקבל אותן.

 

פניתי בעניין זה באמצעות אימייל לאילנה תמיר שהחליפה את יריב חבוט כאחראית על ישראבלוג, אך בניגוד אליו, שהיה לכל הפחות עונה לי באימייל ואומר משהו, לא קיבלתי כל תגובה ממנה.

אפילו אמרתי לה שהוא היה עונה, אך גם לזה היא לא הגיבה.

 

בכל אופן, נמאס לי מה"תגובות" האלה שמגיעות לבלוג ואני חושב ש"מערכת ישרא" צריכה לנקוט בפעולות שימנעו חדירת תגובות כאלה.

לצערי, לא התייחסו לפניותיי האישיות ולכן אני מפרסם את זה בפוסט הזה, בתקווה שזה יעזור איכשהו.

 


 עדכון  17.6.07   11:50

לאחר כתיבת הפוסט נכתבה שאלה בעניין זה בבלוג 5 ושם אילנה דווקא כן ענתה והפנתה את השואל לתשובות לשאלות נפוצות. בתשובה שם נכתב בקיצור שהם מודעים לזה ועובדים על מציאת פתרון שיחסום את התגובות האלה.

 

אני, בינתיים, העתקתי לינקים נבחרים למנגנון החסיה האישית של הבלוג שלי בתקווה למנוע, לפחות אצלי את ההתקפות.


עדכון 19.6.07 5:50

צוות ישראבלוג מודיע שהועלה כלי לסינון תגובות הספאם.

נכתב על ידי , 15/6/2007 18:31  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-22/6/2007 12:30



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)