לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

מסיבת סיום של גן הילדים


 

היום הייתה מסיבת הסיום של גן הילדים של הבן הגדול שלי (אהרׁן).

הלכנו לגן עם אלעד (התינוק שלנו) ובדרך ראינו הרבה קרטונים (אנחנו עוברים דירה בשבוע הבא לפתח תקווה ונגור שם כמה חודשים עד שהבית שלנו במודיעין יהיה מוכן).

אמרתי לאשתי שהיא בטח חומדת אותם והיא אמרה לי שעד שנחזור מהמסיבה הקרטונים כבר לא יהיו שם. היא אמרה שקרטונים נחטפים בשכונה הזאת וקשה למצוא קרטונים טובים. אני אמרתי שהקרטונים עדיין יהיו שם כשנחזור.

 

בגן הילדים, הושיבו את כל הילדים על כסאות קטנים במעגל וההורים ישבו מאחוריהם על כסאות רגילים.

פעם בשבוע מגיעה ריתמיקאית לגן ומפעילה את הילדים. היום היא הגיעה גם כן וכל הילדים פעלו לפי ההוראות שלה. בהתחלה  כל ילד קיבל זוג "ידיים" צבעוניות (מקל ועליו מודבק בריסטול גזור בצורת יד) וכל הילדים נופפו לשלום להורים שהגיעו.

הבן שלי, דאג לצ'פר גם את אחיו הקטן ואותי בזוג ידיים, אבל אמרתי לו להחזיר את שלי כי זה רק לילדים .

אחרי זה, כל הילדים וחלק ממהורים הסתובבו סביב לגן בשרשרת כאילו היו רכבת. באמצע  הסיבובים הריתמיקאית נזכרה לומר להורים לשבת ושהילדים יסתובבו לבד, אך עבור רוב הילדים זה היה מאוחר מדי משום שברגע שההורים התיישבו, גם הילדים רצו לשבת (והבן שלי ביניהם).

אשתי חזרה למעגל ורק אז הבן שלי הסכים לחזור גם כן.

היו עוד הרבה הפעלות ולקראת הסוף כל הילדים אחזו ביריעת בד ענקית ועל היריעה הקפיצו בלונים, חיות מתנפחות וכדורים צבעוניים. הילדים ממש נהנו מהחלק הזה של המסיבה, וגם ההורים בעצם.

בסוף המסיבה הייתה "הפתעה". לגן הילדים הגיע צוות שהביא עימו פינת ליטוף עם ארנבים ואוגרים וכל הילדים יצאו לשחק עם החיות.

ועד ההורים של הגן אירגן שבכל שבוע הצוות הזה יגיע, כל פעם עם חיה אחרת וכל פעם בשבוע הילדים זוכים לשחק וללטף את בעלי החיים. ולכן הצוות הגיע לגן גם היום.

 

אהרן נהנה בעיקר להאכיל את החיות, אך כשהוא השליך את האוכל לתוך הגיגית של החיות, הרבה מהעלים נחתו דווקא על ראשיהם של הילדים שהתכופפו מתחתיו (למורת רוחם של הוריהם...).

כששמתי לב לזה אמרתי לו להיזהר לא לזרוק על הילדים, אבל בינינו- זה הצחיק אותי בכל פעם שהוא עשה את זה.

 

אלעד לא ממש התעניין בארנבים, אך הסכים ללטף אותם.

 

 

כשהושבנו אותו ליד ארנב, הוא הרגיש שמשהו מכרסם לו את הרגל, אבל זה לא הזיז לו יותר מדי...

 

 

בדרך הביתה, הקרטונים עדיין היו שם ולקחנו חלק מהם.

הבן שלי התעקש לעזור בסחיבת הקרטונים ובחר לעצמו קרטון שאותו סחב כל הדרך עד לדירה שלנו (ביד השניה הוא מחזיק בלון מהמסיבה).



 

נכתב על ידי , 2/8/2004 21:07   בקטגוריות ילדים  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרת משה ב-4/8/2004 23:23



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)