לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

בלאגן


 

בשבוע שעבר כתבתי כאן על זה שאני עובר דירה בקרוב ושלקחתי מוביל יקר, אבל זה ישתלם לי כי הוא טוב. ואמין. זוכרים??
מי שלא זוכר, יכול לרענן את זכרונו כאן.

אתמול היינו אמורים לעבור דירה ב-7:30 בבוקר.
קמתי מאוד מוקדם, אחרי לילה שבקושי ישנתי בו כי ארזנו את הדברים האחרונים.
שמתי במכונית את  המחשב ועוד כמה דברים שרציתי לקחת לבד מחשש שמא הם יינזקו על ידי המובילים וחיכיתי למובילים שיגיעו.

8:00
המוביל עדיין לא הגיע. התקשרתי כדי לראות מתי הוא יגיע. המוביל סיפר לנו  שהמובילים לא הצליחו להתניע את המשאית ולכן הם ישיגו משאית חלופית. אמרתי לאשתי שלפני 12:30 לא נעבור דירה. המוביל הבטיח שהוא יהיה אצלנו עד 11:00.

11:05
מתקשרים למוביל. עוד  40 דקות הם יהיו אצלנו.


12:00
המוביל מבטיח לבדוק למה החברה' שלו עוד לא הגיעו וכעבור רבע שעה מתקשר אלינו. "נשאר להם רק ארון אחד להרכיב והם מגיעים אליכם".


13:00
אנחנו  כבר ממש כועסים. התקשרנו אליו שוב והוא הבטיח שתוך 10 דקות הם יהיו אצלנו.
אם הוא לא היה אומר את זה, אולי היינו מתקשרים לחברת הובלה אחרת, אבל חששנו שמוביל אחר ינצל את המצוקה שלנו ויגבה סכום מופקע עבור המעבר באותו יום.


13:30
המוביל אומר שהוא עצמו לא ילווה את המעבר, אלא השותף שלו ובכל מקרה הם  בדרך ויהיו אצלנו תוך 20 דקות.


14:55
המוביל ממש  מתנצל ומבטיח שיוריד מהמחיר שקבע. הוא לא אמר בכמה יוריד.
הוא אמר שהמובילים  מסיימים ושנשאר להם רק כמה דברים והם יבואו. "אף פעם לא היה לי יום כזה", הוא אמר.


16:15
המובילים סוף סוף מגיעים!


19:30
המובילים מסיימים להעמיס הכל על המשאית ויוצאים לדרך.


22:40
אמרתי לאחראי שהשותף שלו הבטיח לי שיוריד לי מהמחיר כי הם הגיעו רק ב-16:15 במקום ב-7:30 והוא אמר לי לדבר על זה עם השותף שלו שהבטיח את זה. אני מתקשר לאיש הקשר שלי שהבטיח שיוריד את המחיר, אך הוא לא עונה לפלאפון שלו. ניסיתי כמה פעמים, אך לא תפסתי אותו.


00:15
המובילים מסיימים את העבודה.
אמרתי לאחראי שהיה שם שלא תפסתי את זה שהבטיח לי שיוריד מהמחיר. הוא  לא רצה להוריד מהמחיר וטען שרוב הכסף הולך לפועלים ממילא כי הם עבדו עד שעה  כל כך מאוחרת.
השעה באמת הייתה מאוחרת ואני הייתי סחוט, אז שילמתי לו את מלוא הסכום וגם  נתתי טיפ לעובדים.

הבית החדש מבולגן. קופסאות בכל מקום, ואי אפשר לזוז. יקח לנו כמה ימים לסדר הכל ועדיין אין לנו חיבור לאינטרנט.
בכל מקרה המחשב לא מחובר לחשמל. אין זמן לזה.
צריך לסדר את הבית (איך אשתי תאהב שכתבתי את זה)...


 

נכתב על ידי , 10/8/2004 20:20  
109 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חיים ב-15/8/2004 22:05



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)