לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2003

אתה מכיר אותי...


יש לי תחביב לשדך בין חברים שלי.
למה לא? אם אני זכיתי להתחתן, למה שהם לא יזכו גם כן?
הקטע הוא, שכשבאים אלי ואומרים לי "תכיר ל מישהי", אני מיד שואל :" מה אתה מחפש?" ואז הם עונים במשפט האולטימטיבי "אתה מכיר אותי". ומכאן שאני אמור גם לדעת בדיוק מה הם מחפשים.
בציבור הדתי מאוד חשובה הרמה הדתית, לדוגמא.
אז נכון, אני משחק כדורסל/ לומד/ מכיר מהשכונה את אותו בחור או בחורה, אבל מניין לי לדעת מה קורה בצפונות ליבו? אולי הכיפה שעל ראשו היא רק מתוך כבוד להורים ובעצם הקשר בינו לבין הדת הוא כמרחק מזרח ממערב?
יש מקרים קלים יותר, כמו אם הבחור למד איתי בישיבת הסדר, אבל גם משם יצאו חברה' שלא ממש היו בכל הקטע הדתי הכבד.
וזה גם לא מסתכם בדת. יכול להיות שהבחור שקט ולכן מחפש בחורה שקטה או להיפך - מישהי שלא תשים לב שהוא נרדם ו/או ניתק את הטלפון בזמן שהיא המשיכה לדבר.
ומה עם עדות?
אין מה לעשות, יש כאלה שמעדיפים דווקא מעדה מסוימת, (גם אשכנזים וגם ספרדים!).
נכון, אני מכיר אותך, אבל מניין לי לדעת את הדברים האלו, אם לא תגיד לי??
יש גם כאלה שהיופי חשוב מהאופי, ולכן זה לא משנה אם המיועד הוא מלאך, אם הוא לא נראה טוב, אז אין בכלל על מה לדבר. במקרים כלו חבל לבזבז "מלאך" על מישהו רדוד.
 
בקיצור:
נכון, אני מכיר אותך, אבל בחייך, אם אתה רציני  ורוצה באמת שאכיר לך מיהי מתאימה, תהיה יותר ספציפי.
אלא אם כן אתה נהנה לצאת עם מליון בנות שבכלל לא מתאימות לך!
נכתב על ידי , 10/6/2003 15:30  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-20/3/2006 14:52



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)