לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

הכדור הוא עגול


 

לפני כמה ימים הלכתי עם האחים של אשתי לשחק כדורסל.

כבר הרבה זמן שאני לא בכושר וגם לא יזיק לי לרזות קצת (טוב, הרבה...). הדרך החביבה עליי לעשות כושר היא כדורסל. פעם הייתי משחק בכל יום, כמה פעמים ביום בלי שום בעיה. רצתי ושמרתי וקלעתי ומאוד נהניתי לשחק.

עם השנים שיחקתי פחות ופחות וככל ששיחקתי פחות עליתי במשקל.

מאותם ימי כדורסל עליזים, נותרה רק הקליעה שלי. פעם הייתי צלף. הייתי יכול לקלוע מחצי מרחק בעיניים עצומות ואנשים ידעו שמסירה אליי פירושה סל כמעט בטוח. מישהו כינה אותי פעם "יד הזהב".

היום, לוקח לי קצת זמן להתחמם, אבל ברגע שאני חם, אי אפשר לעצור את הקליעה שלי.

 

ובחזרה למה שקרה לפני כמה ימים...

בשבוע שעבר הלכתי עם האחים של אשתי כמה פעמים לשחק ושיחקתי די טוב. צלפתי שלשות וניצחנו בכל המשחקים פרט לאחד.

החלטנו לחזור לשחק ביום למחרת.

 

כשהגענו למגרש, ראינו חבורת נערים שהתאמנה בקליעות לסל. שלחתי את גיסי להציע להם לשחק איתנו "3X3" ובינתיים הלכתי לסל אחר ועשיתי עליו מתיחות (כזכור לכם, אני לא בכושר...).

הסתכלתי לכיוון גיסי וחבורת הנערים וראיתי שהם הסתכלו עליי וצחקו.

הרגשתי כמו פיל בגן החיות וחשבתי שהם בטח צוחקים עליי (בחור גדול שדוחף את הסל).

 

הם לא ענו לגיסי על שאלתו "האם אתם רוצים לשחק איתנו?" אלא רק הסתכלו עליי וצחקו.

גיסי אמר להם "טוב, לא משנה" והלך.

שאלתי אותו אם הם צחקו עליי והוא אמר שנראה לו שכן.

 

אמרנו אחד לשני שלא צריך אותם והתחלנו לזרוק לסל.

כשזרקתי לסל, הכדורים נכנסו בטבעיות ואמרתי לגיסי שאנחנו בטח קורעים אותם בכדורסל ומה פתאום הם צוחקים ושלחתי אותו שוב להציע להם לשחק איתנו.

הפעם הם ענו לו שהם תיכף הולכים ולכן הם לא רוצים לשחק.

 

אם הם הולכים, אז אין סיבה שלא נתפוס להם את הסל, נכון?

נכון.

הלכתי לסל שלהם והתחלתי לזרוק.

 

בינתיים, הם עמדו סביב לעמוד הסל ותופפו עליו (אין לי מושג למה).

 

עמדתי על קו העונשין וזרקתי.

הכדור צלל פנימה. סל חלק.

הכדור המשיך בתעופה ופגע לאחד מהנערים בתחת.

הנער התעצבן קצת, שאל מי זרק עליו (לא ממש התעמקתי) ונראה לי שהסבירו לו שהכדור נפל עליו אחרי שירד מהטבעת.

אני לא הסתכלתי עליו.

חבורת הנערים התפזרה ואני חייכתי. זאת הייתה הנקמה המתוקה שלי בהם.




 

ביום למחרת, הזדמן לי לשחק עם ענק הכדורסל וכותב הבלוג האופטימי "אופטימיות זה הכל בחיים", הלא הוא יניב.

זאת הייתה הפעם הראשונה שבה נפגשנו, ובעצם, יניב הוא הבלוגר הראשון שפגשתי (אני מכיר עוד אנשים שכותבים בלוג, אבל רק את יניב הכרתי דרך הבלוג).

יניב הינו שחקן כדורסל מוכשר וקבוצתו ניצחה את קבוצתי פעמיים לעומת ניצחון אחד שלנו.

היה ממש נחמד לפגוש אותו (בנות- למה אתן מחכות?) ומן הסתם עוד נשוב לשחק כדורסל יחד (אלא אם כן הוא לא ירצה).

 

נכתב על ידי , 25/8/2004 13:21  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-6/9/2004 20:15



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)