לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2003

הבחורה מהצ'ט


אי שם בשלהי 1999, התוודעתי לאינטרנט ולצ'טים בפעם הראשונה.
נהגתי לצ'וטט בכל ערב שבו הייתי בבית (ולא בישיבה) והיה ממש נחמד. גלשתי כמעט באופן בלעדי בצ'אטים של Yahoo! ופגשתי הרבה אנשים נחמדים. [בניגוד לצ'טים הישראלים שבהם הרמה הרבה יותר נמוכה, לצערי].
וכך, התחלתי לשמור על קשר אימיילי עם מס' אנשים שפגשתי בצ'ט.
כעבור משהו כמו ארבעה חודשים, החיבור היה מאוד איטי (על אינטרנט מהיר בכלל לא היה מה לדבר באותם ימים) וביקשתי מהבחורה שאיתה צ'וטטתי (כבר 4 חודשים ואפילו התכתבנו במכתבים רגילים- עם נייר ודיו) את מספר הטלפון שלה...
זה דבר שאני לא עשיתי אף פעם, חוץ מבפעם הזאת.
דיברנו קצת בטלפון וקבענו להיפגש.
עד אותו הרגע, או יותר נכון: במשך רוב הזמן הזה (4 חודשים) לא ממש חשבתי שאי פעם אפגש עם מישהי שאני מצ'וטט איתה, באותם ימים זה היה דבר מאוד לא מקובל.
 
הגעתי לפגישה וחיכיתי... וחיכיתי... אבל הבחורה לא הופיעה!
הפלאפון שלי החליט לשבוק חיים דווקא אז, כך שגם אם היא הייתה מתקשרת, לא הייתי יכול לענות לה.
כעבור שעה עזבתי ונסעתי הבייתה.
כשהגעתי הביתה המתינה לי הודעה על המשיבון הביתי: "אני נורא מצטערת, אני חולה, אני לא יכולה להגיע".
החלטתי למרות הדחף הטבעי, וכדברי חברים ששמעו את הסיפור לאחר זמן: "אני לא הייתי נותן לה צ'אנס שני", בכל זאת כן לתת לה צ'אנס שני. לפגישה הזאת היא דווקא כן הופיעה.
כעבור 7 חודשים התחתנו!!!
 
נקודה מעניינת בסיפור, היא תגובתם של הרבנים בישיבת ההסדר שבה למדתי.
רובם ככולם עיקמו את האף והביעו פליאה על שבחור דתי מישיבת הסדר מסתובב בצ'טים... חוץ מראש הישיבה.
הוא אמר שזו השגחה פרטית מהקב"ה ושממש זכיתי. ה' כיוון את הדברים כך שאני אכנס לצ'ט וששם אפגוש את בחירת ליבי.
הרגשתי מאוד טוב עם דבריו ובכלל.
נכתב על ידי , 16/6/2003 22:00  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-30/4/2014 09:14



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)