לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

הערב בטלויזיה


אתמול ראיתי מודעה בעיתון שבשופרסל מוכרים טלויזיה משולבת עם DVD. היות והטלויזה שלנו מעפנה (יש שתי אפשרויות קול: או מקסימום או בלי קול וזה פשוט נורא) ונגן הDVD שבק חיים במפתיע, התייעצתי טלפונית עם אשתי האם כדאי לקנות את המכשיר המשולב או שמא נגן DVD רגיל.

סיכמנו שהיא תבדוק באינטרנט על המכשיר ותחזור אליי. מאוחר יותר היא אמרה שלא מתאה מידע על המכשיר, אבל שאני אקנה אותו.

הגעתי לסניף של שופרסל במודיעין וניגשתי ישר לפינה שבה הונחו מכשירי החשמל שבמבצע.

הטלויזיה הענקית הונחה מתחת לכשמונה מכשירי DVD רגילים שאותם פיזרתי לכל עבר אחר כבוד.

התחלתי להרים את הטלויזיה ופתאום ראיתי שאני כמעט מפיל את כל מפזרי החום שהונחו בצמוד לטלויזיה הענקית (21 אינץ'). אז פיזרתי את מפזרי החום עד שהיה לי מספיק מקום להרים את הטלויזיה ולהניח אותה בעגלה.

כשסוף סוף הצלחתי להרים את הטלויזיה (מעניין שאף אחד לא הציע לי עזרה למרות שראו אותי נאבק במכשיר הענק) נוכחתי שהקופסה גדולה יותר מהעגלה. בכל זאת הנחתי אותה על העוקם וכך הסתובבתי בחנות ובחרתי עוד כמה פריטים להשלים את חוויית הקניה.

 

אחרי ששילמתי, הקופאית הראשית שאלה אותי אם אני צריך עזרה ואמרתי לה שאני אסתדר לבד (איפה היא הייתה כשניסיתי להוציא את הטלויזה מבין שלל המכשירים החשמליים?).

יצאתי עם העגלה לאוטו שלי וכשהגעתי אליו פתחתי את הדלת האחורית בכדי להכניס את הטלויזיה. הלילה היה קר מאוד והייתי צריך להזיז את המושב הקדמי בכדי שיהיה די מקום במושב האחורי לטלויזיה. אלא, שבטיפשותי הרבה לא חשבתי על כך לפני שהרמתי את הטלויזה ולכן ניסיתי לעשות את זה כשהטלויזה עליי. משזה לא הצליח ניסיתי להניח את הטלויזה בעגלה, אלא שאז היא החליטה על דעת עצמה להתגלגל במורד החניה ואני רדפתי אחריה עם טלויזה ענקית בידיים שלי ובלי דרך לעצור אותה.

בסוף הצלחתי איכשהו לעצור אותה עם הרגל שלי, אבל מאיזושהי סיבה העגלה התהפכהוכל המוצרים התפזרו. להזכירכם, אני עדיין עם הטלויזה בידיים שלי...

הנחתי את הטלויזיה על הרצפה, ואספתי את כל המוצרים חזרה לעגלה שהתהפכה. חזרתי לאוטו, הזזתי את המושב הקדמי ואז חזרתי לטלויזה והנחתי אותה באוטו יחד עם שאר המוצרים שקניתי.

 

כשהגעתי הביתה, אשתי יצאה לקראתי ואז היא ראתה את הטלויזיה הענקית בקופסא.

"אל תוציא את הטלויזה בינתיים..." היא אמרה בפנים חמוצות. מסתבר שהיא חשבה שמדובר במסך קטן יותר, דק ומשום מה לא הבינה שמדובר במכשיר ענק כל כך...

 

לבסוף שכנעתי אותה שנשמור את הטלויזה (ולא נחזיר אותה לחנות) וכך באמת עשינו.

 

נכתב על ידי , 16/1/2008 22:56  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טבע נאות ב-23/1/2008 18:46



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)