לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

שירות עצמי


"מה אתם, שר הביטחון, שאתם לא עומדים במילה שלכם?"

[הבוס שלי מקניט מנהלת מכירות של סלקום לאחר שסלקום נתנה הצעת מחיר לניוד מספרי הטלפון של עובדי החברה ומסיבה לא ברורה חזרה בה ונתנה הצעת מחיר יקרה יותר].

 


 

 

ועוד מפניני הבוס שלי.

העברתי לו קורות חיים של מועמד שמבחינה מקצועית עונה על דרישות התפקיד שאותו מבקשים לאייש אצלנו.

הבוס התרשם לטובה והתקשר למועמד.

לאחר שיחה קצרה, הבוס שאל את המועמד: "איפה שירתת בצבא?".

"לא שירתתי", ענה המועמד.

"למה?" שאל הבוס.

"עשיתי בלאגנים ונתנו לי פטור" ענה המועמד.

"אם כך, אתה פטור גם מלבוא אלינו" אמר הבוס.

 

לאחר מכן, כשהוא עדכן אותי על כך, אמרתי לבוס שזה שהבחור לא עשה צבא לא אומר שמבחינה מקצועית הוא לא מתאים.

"אני יודע", אמר לי הבוס, "אבל אני מאוד מעריך אנשים שתורמים למדינה ואצלי שירות בצבא זה ערך עליון".

הוא הוסיף ואמר שהבחור יכל להתנדב לצבא (כפי שאני עשיתי), אך בחר שלא לעשות את זה ולכן הוא לא  רוצה אותו בחברה שלו.

 

אני חושב שאם יותר מקומות עבודה לא היו מקבלים אנשים לעבודה בלי רקע צבאי/ התנדבותי כלשהו, שיעור ההשתמטות היה נמוך יותר.

מה אתם חושבים?

 

נכתב על ידי , 12/2/2008 20:33  
484 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DHYGeUAGjH ב-13/10/2012 20:21



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)