לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

החמגשית של היו"ר


במקום העבודה שלי יש מנהג שכולם אוכלים יחד.

רוב האנשים מזמינים אוכל ממקום כזה או אחר, אך יש גם כאלה שמביאים אוכל מהבית.

אני בין המזמינים.

היות ויש רק מקום אחד כשר שהחברה' נוהגים להזמין ממנו, יוצא שאני מזמין משם כמעט כל יום. האוכל מגיע ב"חמגשיות" שזה סוג של מגש חד פעמי המכוסה במכסה העשוי חומר פלסטי כלשהו. על כל חמגשית רשום השם של מי שהזמין את המנה.

החמגשיות מגיעות ארוזות בשקית אחת על גבי השניה ואחת העובדות נוהגת תמיד לפזר את החמגשיות סביב השולחן.

משום מה, תמיד היא מושיבה את יו"ר החברה לידי. אין לי בעיה לשבת לידו, פשוט, אתם יודעים.. הוא יו"ר החברה ואני לא...

 

לכן, היום, כשהגעתי ראשון לחדר האוכל וראיתי ששוב היא הניחה את החמגשית של היו"ר ליד החמגשית שלי, לקחתי את החמגשית שלו והחלקתי אותה לצד השני של השולחן.

אלא ש... החמגשית החליקה טיפה יותר מדי ו... נפלה על הרצפה!

אוי ואבוי! מה עשיתי?! מיהרתי לצד השני של השולחן כדי לאמוד את גודל האסון ולמזלי החמגשית של היו"ר לא התהפכה ונחתה כשהצד עם האוכל פונה כלפי מעלה.

אמנם המכסה של החמגשית שלו נפתח, אך האוכל לא נשפך מהחמגשית. כיסיתי את החמגשית וההנחתי אותה על השולחן בזהירות לפני ששאר העובדים נכנסו וכשהיו"ר נכנס, הוא פשוט התיישב במקום שבחרתי לו ואכל בתיאבון.

נכתב על ידי , 26/2/2008 00:28  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-22/4/2008 20:31



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)